Eerste HD 3LCD-projector met iPod-dockingstation

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 09-09-2011
Eerste HD 3LCD-projector met iPod-dockingstation

1 september 2011 – Epson heeft haar ervaring als wereldleider in de projectormarkt(1) benut voor het creëren van de eerste HD 3LCD-thuisbioscoopprojector met iPod-dockingstation(2). Nu hoeven gebruikers geen apps of bijlagen meer te downloaden. Ze sluiten gewoon hun iPod, iPhone of iPad(3) op het dockingstation aan.

Met de ingebouwde stereoluidsprekers van 10 W kan de MG-850HD niet alleen muziek, video's en foto's afspelen, maar ook tv-programma's en hele speelfilms die van iTunes zijn gedownload. En dat allemaal op een groot, bioscoopformaat scherm tot wel 300 inch. Dankzij de vele aansluitmogelijkheden kan de gebruiker ook materiaal via traditionele Blue-ray-spelers, dvd-spelers, pc's, tv's en spelconsoles bekijken.

De projector is voorzien van de nieuwste Epson-technologieën en levert een even hoog lichtrendement voor wit en gekleurd licht van 2.800 lumen en een hoge contrastverhouding van 3.000:1 voor hoogwaardige beelden, ook bij daglicht. De 3LCD-technologie van Epson zorgt voor duidelijke en heldere beelden die een lust voor het oog zijn.

Met de plug-and-play-functionaliteit kunnen gebruikers de projector snel en eenvoudig aansluiten en gebruiken. In welke hoek de projector zelf ook hangt, gebruikers kunnen het beeld gemakkelijk recht en correct uitlijnen dankzij de gebruiksvriendelijke horizontale schuif voor keystone-correctie.

“De MG-850HD is een perfect voorbeeld van Epson's toewijding om voor wat betreft thuisentertainment de grenzen van innovatie te verleggen,” zegt Madlyne Colson, productmanager van Epson Europe. “Het gebruiksvriendelijke menu, bijvoorbeeld, is zodanig ontworpen dat gebruikers moeiteloos kunnen navigeren, en de unieke afstandsbediening heeft een stijlvolle knopindeling en verlichting voor gemakkelijke bediening in het donker.”

De MG-850HD is verkrijgbaar vanaf november 2011.

Bel of mail het verkoopteam van Epatra voor meer info. (078-6911420 of info@epatra.nl)