Eerste i-Pod/i-Phone Dock met ingebouwde Pico projector!

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 30-05-2011
Eerste i-Pod/i-Phone Dock met ingebouwde Pico projector!

Optoma introduceert nu in de Benelux de Neo-i, de eerste “all-in-one” iPod® dock met ingebouwde projector en stereo speakers.

Hiermee hebben iPod en iPhone gebruikers de mogelijkheid om zeer eenvoudig en op plug ‘n’ play basis van geluid en beeld te genieten met een draagbare en mobiel desktop device. Compleet met ingebouwd 16-watt stereo speaker systeem en extra aansluitingen waarop ieder denkbaar multimedia apparaat kan worden aangesloten.

De Neo-i combineert het beste van zowel mobiele digitale technologieën als eenvoudige maar unieke audio/video voor meerdere kijkers en luisteraars.

De Neo-i komt eind juni 2011 beschikbaar in de Benelux en zal een adviesprijs krijgen van €399.

Net als de met meerdere Awards bekroonde Optoma Pico projectortjes, aangevuld met de laatste audio versterker en speaker technologie , heeft de Neo-i een strak en efficiënt design zodat een unieke rij van features beschikbaar zijn voor de consument. Zo kan de Neo-i een beeld weergeven van wel 200cm diagonaal in een beeld resolutie van WVGA(854 X 480 pixels) in 16:9 breedbeeld formaat. Met een degelijk 16-watt stereo soundsystem en een bass reflex design dat op effectieve wijze voor luchtverplaatsing zorgt heeft Optoma het voor elkaar gekregen om een luider en voller geluid te creeren.

Door gebruik te maken van Apple’s® gepatenteerde 30-pin connector, werkt de Neo-I dock met alle iPod, iPhone® en iTouch® devices. Gebruikers hebben dan 3 mogelijkheden om hun toestel te bedienen en toegang tot hun media te krijgen : Standaard via het Apple apparaat zelf , via meegeleverde IR afstandsbediening van de Neo-i of via het backlit controle paneel op de voorkant van de Neo-i. Metadata, zoals titel en artist kunnen ook worden afgebeeld via de projector. Daarnaast wordt de iPod/iPhone ook automatisch opgeladen wanneer deze in de Neo-i dock is geplaatst. Verder beschikt de Neo-i nog over verschillende A/V aansluitingen voor andere externe apparaten zoals een HDMI en een VGA aansluiting.

De Optoma Neo-i is Plug 'n' Play AC Compatible voor Portable Media spelers.

Bel of mail het verkoopteam van Epatra voor meer info. (078-6911420 of info@epatra.nl