Eigen Huis Schilder op SGA Gorinchem

Persbericht geplaatst door eigenhuisschilder op 15-10-2012
Eigen Huis Schilder op SGA Gorinchem

Gorinchem – Eigen Huis Schilder is tijdens de S.G.A. Vakdagen in Gorinchem in de stand van Trimetal vertegenwoordigd. Tijdens deze vakbeurs voor de schilderbranche kunnen startende ondernemers kennismaken met die vernieuwende concept. Eigen Huis Schilder is speciaal ontwikkeld om een antwoord te geven op de problemen die de schildersbranche teisteren.

Ook ZZP-schilders die al enige tijd hun eigen onderneming hebben, kunnen terecht voor advies. In samenwerking met Trimetal en haar samenwerkende groothandels kunnen deze ZZP’ers voor een gratis scan van hun bedrijfsvoering kiezen. Met deze adviezen kunnen deze vaak jonge bedrijven hun bedrijfsvoering aanpassen om succesvoller te gaan ondernemen. Deze vakbeurs is dan ook een goede gelegenheid voor een eerste kennismaking. In een later volgend persoonlijk gesprek wordt dan het advies opgesteld.

Eigen Huis Schilder is aanwezig op de S.G.A. Vakdagen in Gorinchem op dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 oktober van 14.00 t/m 22.00 uur. Je bent welkom in stand 202. Je kunt ook vooraf bellen voor een afspraak zodat we tijd voor je reserveren. Bel Wilger van de Beek op 0342 444 102 of kijk op www.eigenhuisschilder.nl