Epatra distributeur Signagelive

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 20-08-2014
Epatra distributeur Signagelive

“Digital signage software as a service”. Daarmee hebben Epatra en de Engelse fabrikant Signagelivehun krachten gebundeld om deze webgebaseerde digital signage oplossing in de Benelux en Scandinavië te distribueren naar resellers.

Epatra heeft nu naast TiC Narrow Casting (vooral voor functionele klantvraagstukken) een ander uitstekend online platform voor het tonen van dynamische content. Met de laagste hardware kosten (bijv. Android player of System on Chip) kan met Signagelive ook een hoog niveau van narrow casting gehaald worden. Voor een vergelijking tussen beide oplossingen kunt u een PDF downloaden.

De Signagelive software is beschikbaar in Nederlands en nog 10 andere talen. Met vele functionaliteiten zoals multi zone afspeellijsten en een “drag and drop template editor” kunt u alle denkbare media plannen als beeld, geluid, video, streams, webpagina’s, RSS, QR Codes, social media en IPTV. Op Epatra’s YouTube-kanaal vindt u diverse informatiefilmpjes.

Epatra levert de software in combinatie met de benodigde hardware als de players, A-merken displays en ophangsystemen.

Hans de Blois, general manager, Epatra: "Wij zien grote kansen voor onze resellers in diverse markten, bijvoorbeeld horeca en retail. De prijzen van displays dalen nog steeds en dit gaat met Signagelive samen met goedkopere players. Met een adviesprijs van € 510,- (excl. btw) voor een 3-jarige licentie is dit een fantastische oplossing voor alle eindgebruikers.

Jason Cremins, CEO, Signagelive : "De samenwerking met Epatra, de grootste LG distributeur van de regio, biedt uitdagende kansen. Ze zijn zeer goed bekend met de digital signage markt en met hun dochterbedrijf ACE AV in Zweden hebben we nu ook een eerste distributeur in Scandinavië. Met onze oplossingen kunnen ze nu in meer markten een betaalbare oplossing bieden.

Op dinsdag 16 september 2014 zetten we in onze showroom te Alblasserdam naast Signagelive ook TiC Narrow Casting met diens laatste ontwikkelingen in de schijnwerpers.

We nodigen u uit voor het volgende programma :

9.15 uur : inloop

9.45 uur : TiC Narrow Casting presentatie

10.45 uur : pauze

11.00 uur : Signagelive presentatie

12.30 uur : samenvatting

12.40 uur : lunch

13.30 uur : einde

Datum en plaats : 16 september 2014 - Alblasserdam - Ohmweg 67

Aanmelden kan via info@epatra.nl of via uw dealer manager.