Epatra en Milestone AV Technologies intensiveren samenwerking

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 16-09-2014
Epatra en Milestone AV Technologies intensiveren samenwerking
Milestone AV Technologies, de marktleider op het gebied van AV accessoires en Epatra gaan vanaf heden hun samenwerking intensiveren. Sinds geruime tijd werken Epatra en Milestone AV Technologies samen op het gebied van projectieschermen met het merk Projecta. Vanaf heden zal Epatra haar assortiment uitbreiden met de merken Chief en Da-lite, welke ook vallen onder de Milestone AV technologies vlag.
“De timing voor deze samenwerking kon eigenlijk niet beter,” zegt Jeroen Helms, Manager – Sales Commercial Benelux. “Chief manufacturing heeft enkele maanden geleden een nieuw video wall systeem geïntroduceerd, samen met de uitgebreide andere video wall oplossingen, projector oplossingen en een breed assortiment aan monitor oplossingen biedt Chief een breed scala aan montageoplossingen”.
“We waren op zoek naar een distributeur met een toegevoegde waarde die de technische en commerciële voordelen van onze producten kan overbrengen aan installateurs en dealers. Zoals Epatra zich richt op de professionele AV markt zijn wij ervan overtuigd dat we de juiste partner hebben gevonden” aldus Jeroen Helms.
“Partnership staat bij Epatra hoog in het vaandel,” zegt Hans de Blois – General Manager. “Wij zijn erg blij dat wij een zeer goede en open relatie hebben met Milestone AV Technologies. Voor ons is de vernieuwde samenwerking een bevestiging van gezamenlijke investering in zowel de verbreding van het productportfolio als verdieping van de klantrelatie”
“De uitbreiding van ons merkenpakket met Chief & Da-lite zijn voor ons een strategische keuze. Vooral de heldere visie qua distributiebeleid en de totale line-up van producten zijn voor ons een verzekering tot succes.”
Naast de montageoplossingen van Chief zal Epatra ook Da-Lite toevoegen aan haar portofolio. Da-Lite staat al wereldwijd bekend als een toonaangevend producent van hoogwaardige projectieschermen. “Via ons design center kunnen uiteenlopende aanvragen binnenkomen. Waar we bij Da-Lite sterk in zijn is uniek maatwerk. Wanneer standaard projectieschermen geen oplossing bieden, kan er via het design center een scherm compleet op maat gemaakt worden” zegt Jeroen Helms.
Over Chief
Chief, een merk van Milestone AV Technologies, heeft meer dan 35 jaar bewezen product en service ervaring. Chief zet zich in om te reageren op de wensen en behoeften uit de industrie. Chief biedt een complete lijn van montageoplossingen, 19” racks en accessoires voor TV’s, monitoren, projectoren en andere AV componenten. Met tal van product awards en gepatenteerde ontwerpen, biedt Chief innovatieve montageoplossingen en is Chief erkend voor het leveren van kwaliteitsproducten en een deskundig en behulpzame klantenservice.
Over Da-Lite
Da-Lite, een merk van Milestone AV Technologies is opgericht in 1909. Met meer dan 100 jaar ervaring is Da-Lite uitgegroeid tot toonaangevend producent van hoogwaardige commerciële en residentiele projectieschermen wereldwijd. Da-Lite produceert en levert projectieoppervlakken, schermen en accessoires over de gehele wereld. Grote schermen, speciale aanvragen voor bijvoorbeeld simulatie en universiteiten, bij Da-Lite kunt u terecht voor maatwerk oplossingen.