Epson EH-TW9000W wint TIPA Award: Best Photo Projector

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 02-05-2012
Epson EH-TW9000W wint TIPA Award: Best Photo Projector
Epson®, wereldwijd marktleider op het gebied van beeldverwerkingsproducten, heeft tijdens de uitreiking van de Technical Image Press Association (TIPA) Awards 2012 twee belangrijke Europese prijzen op het gebied van foto- en beeldtechnologie in de wacht gesleept. De door TIPA bekroonde producten van Epson zijn de Epson EH-TW9000W, verkozen tot ’Best Photo Projector’, en de Epson Stylus Photo 1500W, uitgeroepen tot ‘Best Expert Photo Printer’.
De Epson EH-TW9000W is een full HD-projector met gebruiksvriendelijke functies zoals draadloze full HD-aansluitingen waarmee iedere filmliefhebber, gamer of sportfan in zijn of haar eigen huis van krachtige 3D- en uitstekende 2D-weergaves kan genieten. De EH-TW9000W is het beste Epson-model en biedt een ultieme driedimensionale beleving, een even hoog lichtrendement voor wit en gekleurd licht (maar liefst 2400 lumen), hoge contrastverhoudingen tot 200.000:1 en natuurlijk de laatste technische snufjes. Bovendien is de EH-TW9000W de eerste draadloze full HD 3D-projector op de markt, waardoor de gebruiker de projector kan installeren zonder al die lastige kabels.