Epson homecinema projector wint EISA award

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 22-08-2012
Epson homecinema projector wint EISA award

De EH-TW9000W kan draadloos worden verbonden in Full HD, zodat elke filmliefhebber, gamer of sportfan thuis van een krachtige 3D-ervaring en van 2D-beelden van hoge kwaliteit kan genieten.

De Epson EH-TW9000W is de eerste Full HD 3D-projector met draadloze functionaliteit op de markt en biedt gebruikers de mogelijkheid hun projector zonder een wirwar aan lelijke kabels in te stellen. Het is het paradepaardje van de Epson-serie en biedt de ultieme 3D-ervaring, met evenzo hoge witte en kleuren lichtuitvoer van tot wel 2400 lumens en hoge contrastverhoudingen tot wel 200.000:1,compleet met hoogwaardige technische functies.

EISA Award

Epson, ´s werelds toonaangevende fabrikant van projectietechnologie, blijft successen binnenhalen in de visuele imagingsector en heeft zijn positie weten te handhaven door de ‘European Projector 2012-2013’-award van EISA (European Imaging and Sound Association) voor de EH-TW9000W in de wacht te slepen.

De jury van EISA waren onder de indruk van de zeer eenvoudige installatie, de uitstekende videoverwerking en de bewegingscompensatie van het product. Dit zei de EISA: “Dit is een van de beste oplossingen die op dit moment op de markt is; met dit product kun je de thuisbioscoop van je dromen inrichten.”

Madlyne Colson, productmanager bij Epson Europe, zegt het volgende:“De EISA-awards vormen in de hele branche een goede indicatie van kwaliteitsproducten weer, en deze erkenning voor de EH-TW9000W laat zien wat voor ervaring wij hebben met het maken van projectors van hoge kwaliteit. Deze award is niet de eerste die we voor de EH-TW9000W in ontvangst mochten nemen; we zijn eerder dit jaar ook al bekroond met een award van TIPA (Technical Image Press Association). Epson loopt voorop op het gebied van projectie- en thuisbioscooptechnologie en daar zijn we meer dan trots op.”