Expositie landschapsfotograaf Sander Poppe

Persbericht geplaatst door cspoppe op 25-04-2014
Expositie landschapsfotograaf Sander Poppe

Op 10 mei wordt er een nieuwe expositie geopend in Landvast. Deze nieuwe expositie wordt gehouden door landschapsfotograaf Sander Poppe.

Tijdens de expositie kunt u zijn foto's bekijken van werelderfgoed Kinderdijk, de polders van de Alblasserwaard en de weidse uitzichten van het Zeeuwse landschap. Naast deze typische Nederlandse landschappen zijn er ook een aantal landschapsfoto's aanwezig uit Groot-Brittannië, zoals: Cornwall, Northumberland en het Lake District.

De expositie wordt officieel geopend op 10 mei 2014 om 15:00 uur. De opening zal worden omlijst door live muziek. Na de opening kunt u onder het genot van een hapje en drankje de foto's van Sander Poppe bekijken.

Na de opening zal de expositie 3 maanden blijven hangen in Landvast en te bezichtigen zijn tijdens de openingstijden. Wilt u de expositie bekijken onder begeleiding van Sander Poppe? Neem dan contact op, of volg hem op Social Media om op de hoogte te blijven wanneer hij aanwezig is.

Over de fotograaf

Sander Poppe (1984) is een professionele landschapsfotograaf. Van kinds af aan houdt hij ervan om in de natuur te zijn en de weidse landschappen te ontdekken. In 2008 kreeg hij zijn spiegelreflexcamera. Sindsdien combineert hij het genieten in de natuur met landschapsfotografie.

Sander Poppe is een autodidact. Hij heeft het fotograferen zichzelf aangeleerd. Door te kijken bij andere landschapsfotografen en veel te oefenen. Gedurende de jaren werd zodoende de kwaliteit van de landschapsfoto’s steeds hoger.

Sinds 1 januari 2012 is Sander Poppe een professionele landschapsfotograaf. Zijn werk wordt al gebruikt door diverse bedrijven en stichtingen. Daarnaast geeft hij diverse workshops. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.sanderpoppe.com

Over Landvast

Landvast is gevestigd in een modern gebouw, gelegen aan de jachthaven in het centrum van Alblasserdam. In een gastvrije ambiance, biedt het burgers, bedrijfsleven en verenigingen een accommodatie voor vele uiteenlopende activiteiten. Van feesten en vergaderen tot dansen, sporten en musiceren. Meer informatie over Landvast op: www.landvast.nl

Adres:

Landvast Cultureel Centrum, Haven 4, 2951 GC Alblasserdam

Bij Landvast is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Noot voor de pers:

Er is een mogelijkheid om de fotograaf voorafgaand aan, of tijdens de expositie te interviewen.

U kunt hiervoor contact opnemen per e-mail: info@sanderpoppe.com