FestivalLife.com krijgt McAfee Secure logo

Persbericht geplaatst door FestivalLife op 10-05-2011
FestivalLife.com krijgt McAfee Secure logo

De website http://www.festivallife.com voldoet aan de hoge eisen van McAfee Secure en waarborgt hiermee de privacy van haar leden

GOIRLE 10 mei 2011 - FestivalLife is één van dé grootste online festival community ’s van Nederland en België. FestivalLife zorgt ervoor dat festivalliefhebbers altijd up to date zijn over hun favoriete festivals, maar bied hen ook de mogelijkheid om bijzondere festivalmomenten, foto’s en video’s van festivals met elkaar te delen en nog veel meer. Door een profiel aan te maken kunnen leden allerlei informatie met elkaar delen. Privacy is een gevoelig onderwerp en staat hoog in het vaandel bij FestivalLife. Zij voldoen dan ook aan de strenge eisen van McAfee Secure en mogen vanaf heden het McAfee Secure logo dragen.

Privacy op het internet is al langere tijd een discussiepunt en consumenten zijn vaak nogal huiverig voor het invullen van de persoonsgegevens op websites. De website http://www.festivallife.com voldoet aan de hoge veiligheids eisen van McAfee Secure als het gaat om de omgang met persoonsgegevens en mag daarom vanaf heden het McAfee Secure logo dragen.

Met McAfee Secure wordt de website http://www.festivallife.com dagelijks gescand op de aanwezigheid van mogelijke veiligheidslekken in de website die door hackers gebruikt kunnen worden om zo de persoonsgegevens van de leden te achterhalen. Doordat deze dagelijks gescand wordt kan FestivalLife verder bouwen aan een geoptimaliseerde website waarin dit niet mogelijk is en waarbij dus alle gegevens gegarandeerd veilig zullen zijn. Op deze manier waarborgt FestivalLife de privacy van haar leden.

Noot aan de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact op nemen via redactie@festivallife.com