Fit en sterk van top tot teen!

Persbericht geplaatst door inger1983 op 28-03-2012
Fit en sterk van top tot teen!

Tilburg heeft er sinds vijf maanden veel fitte inwoners bij. Sinds de opening van de InfraLigne studio oktober vorig jaar maakt de stad in rap tempo kennis met de unieke en succesvolle afslankformule. Naast de unieke keramische infrarood cabines met coaching op beweging en voeding biedt InfraLigne Tilburg nu ook 1-op-1 coaching op motivatie.

Het team van InfraLigne Tilburg is sinds kort versterkt met de komst van Alexandra Heezius, professional in begeleiding en coaching. “Ieder mens functioneert door een wisselwerking op vijf verschillende dimensies te weten fysiek, emotioneel, mentaal, sociaal en spiritueel. Doel is te achterhalen op welke gebieden aandacht nodig is en daarvoor te zorgen zodat lichaam, geest en ziel in evenwicht kunnen komen”, vertelt Heezius. Michel van Dijk, eigenaar van InfraLigne Tilburg, vult aan: “Er kan hierbij snel gedacht worden aan een wat zweverige methode, maar de resultaten wijzen uit dat we heel praktisch op zoek kunnen gaan naar de motivatie en discipline van klanten die daar behoefte aan hebben. Zo probeert Alexandra met deze mensen balans te krijgen in hun dagelijkse leven.”

Persoonlijke benadering
InfraLigne maakt de naam als fit- en gezondheidscentrum waar door meer te bieden dan alleen een afslankprogramma. Naast begeleiding van een fysiotherapie en diëtiste is er nu dus ook ondersteuning mogelijk op het mentale vlak. “Als je weet wat iemands persoonlijke doelstellingen, drijfveren en keuzes zijn, dan kun je hier een persoonlijke benadering op afstemmen”, vervolgt Heezius die ziet dat overgewicht een gevolg kan zijn van stress, problemen met zelfvertrouwen en het stellen van grenzen bij dilemma’s. In die situaties biedt InfraLigne nu een unieke oplossing door beweging, voeding en mentale kracht te combineren.

Eerst zien, dan geloven?
InfraLigne blijft zich zo als succesformule verder ontwikkelen. Met als basis twee keer een half uur in de week bewegen in de unieke (keramische) warmtecabines. De comfortabele warmtestraling dringt tot 4 centimeter diep door de huid en vetlaag en zorgt voor een betere doorbloeding en stofwisseling en een vermindering van cellulitis en vetmassa. De spiermassa en -elasticiteit nemen toe. Eerst zien, dan geloven? Dat kan. InfraLigne werkt met centimetergarantie: niet goed, geld terug.

Sfeervolle ‘huiskamer’
Klanten kunnen aan de Oude Lind 45 in Tilburg, op de hoek met de Ringbaan Noord, gratis parkeren en in de sfeervolle ‘huiskamer’ van de studio onder genot van een lekker (en gratis) kopje koffie gezellig ontspannen voor of na de inspanning. Informeer naar de mogelijkheden. Een gratis proefles nemen kan natuurlijk ook! Bel even met 013-5452286 of loop gerust ‘s binnen. Bezoek www.infraligne.nl voor meer informatie en lees o.a. de ervaringen van InfraLigne klanten.

Michel

Oude Lind 45 (hoek Ringbaan Noord)
5046 AA Tilburg

tilburg@infraligne.nl