FORFARMERS KIEST REPSTOR CUSTODIAN FOR LEGAL & PS EN TRANSFORM DATA INTERNATIONAL

Persbericht geplaatst door transformdatainternational op 08-04-2016

MAASTRICHT, 8 April 2016 - Transform Data International (TDI) kondigt met trots aan dat custodian for legal & PS door de juridische afdeling van ForFarmers is gekozen als het systeem voor document-, e-mail- en projectmanagement.

Inmiddels is de implementatie gestart en werken TDI en ForFarmers samen aan een geleidelijke implementatie en training sessies voor het juridische team.

Vince van de Weijer, General Manager van Transform Data zegt, “We zijn blij om ForFarmers toe te voegen aan ons klantenbestand en om te zien dat onze custodian for legal & PS oplossing naadloos aansluit bij zowel de business- als de technische (IT) requirements binnen ForFarmers”

Ilse Niehof, Legal counsel business zegt: “We hebben de custodian oplossing van Transform Data International geëvalueerd en deze blijkt perfect binnen onze juridische IT en SharePoint strategie te passen. Vanuit business perspectief geeft custodian antwoord op onze vragen en behoeftes rondom het managen van dossiers en het creëren van werkbare digitale rapportages.”