Gezocht: Franchisenemer in de zorg

Persbericht geplaatst door lieke op 07-03-2014

Heb je altijd al een franchise willen beginnen en heb je ook nog een hart voor de zorg? Dan is Happy Nurse de ideale formule voor jouw. “Franchisenemer gezocht”, staat groot bij ons aangeplakt, maar ook jij bent welkom! Je kunt bij Happy Nurse namelijk je eigen vestiging starten. Hiermee kun je het complete concept van HappyNurse gebruiken om je eigen uitzendbureau op te starten.

Een eigen uitzendbureau

Je kunt het concept van HappyNurse gebruiken om je eigen uitzendbureau op te zetten welke zich volledig richt op de zorg. Je kunt eventueel beginnen vanuit huis, waardoor je relatief weinig kosten hoeft te maken in het begin. Vervolgens krijg je een gebied toegewezen waarbinnen je een bestand van zorginstellingen opbouwt. Voor de rest ligt het grootste gedeelte in je eigen handen. Ga dus actief op zoek naar klanten en onderhandel ermee.

HappyNurse helpt je uiteraard wel bij allerlei zaken zoals: Gedegen opleiding, interessante marktonderzoeken en een administratieve ondersteuning waar nodig.

Affiniteit met zorg

Natuurlijk is het handig dat je een grote affiniteit hebt met de zorg en wil je altijd kwaliteit bieden aan je klanten. Daarnaast is het handig als je ervaring hebt als verpleegkundige met leidinggevende capaciteiten. Aangezien je zelf vestigingsmanager wordt rust er wel een belangrijke taak op je, want een franchise beginnen in de zorg is een uitdagende baan. Steek je dus graag de handen uit de mouwen en weet jij wat het is om een eigen zaak te runnen en heb je daarnaast ook nog een grote affiniteit met de zorg dan is dit voor jouw de uitgelezen kans om een superleuke job op te pakken.