Giacomo Megale nieuw projectmanager/ consultant bij Trinicom

Persbericht geplaatst door Influx PR op 21-03-2011
Giacomo Megale nieuw projectmanager/ consultant bij Trinicom

Wilp, 18 maart 2011 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft met de benoeming van Giacomo Megale per 7 maart een nieuwe projectmanager / consultant in dienst. Binnen deze functie is Megale verantwoordelijk voor de efficiënte inrichting van T5. Dit is de door Trinicom ontwikkelde standaardapplicatie die geheel is in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en ervoor zorgt dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank.

Voor zijn benoeming bij Trinicom was Giacomo Megale(33) werkzaam als implementatieconsultant bij Customer Xs, de Benelux-partner van eGain. Binnen deze functie adviseerde, integreerde, implementeerde en optimaliseerde Megale bij bedrijven de aanwezige datasystemen en communicatiekanalen. Daarvoor vervulde hij dezelfde functie bij OnGuard, een internationaal georiënteerd bedrijf dat gespecialiseerd is in credit managementsoftware.

In 2003 rondde Megale zijn studie Communicatie af en vanaf toen is zijn interesse in de customer servicebranche ontstaan. Vanuit zijn interesse heeft Megale zich binnen verschillende functies ontwikkeld tot een echte softwarekenner: “Vanwege deze kennis en voorliefde voor software was ik aangenaam verrast door de kans die Trinicom mij bood. Ik kijk er ontzettend naar uit om me bij deze marktleider van klantcontactsoftware verder te ontwikkelen als implementatieconsultant en om door de implementatie van T5 bij Trinicom-klanten hun klantcontactcenters in te richten op een efficiënte, kwalitatief hoogstaande en klantvriendelijke manier.”

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Met de benoeming van Giacomo verwelkomen wij een hardwerkend, creatief persoon met veel doorzettingsvermogen. Met zijn brede kennis en ervaring op het gebied van software-implementaties kan hij problemen oplossen die in eerste instantie onoplosbaar lijken te zijn. Hij is een echte teamspeler die uitstekend binnen het Trinicom-team past.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie en illustratiemateriaal:
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: