Goedkoop bellen naar buitenland

Persbericht geplaatst door jipkoot op 13-06-2012

De globalisering is een feit. Binnen een muisklik heeft u contact met een familielid of vriend aan de andere kant van de wereld. Of dit nu via Skype, Facebook, chat of e-mail is, het contact is niet meer zo kostbaar als voorheen en het is niet meer weg te denken uit ons leven. Veel betalen voor bellen naar het buitenland is achterhaald, het is tijd voor goedkoop bellen naar het buitenland.

Voordelig internationaal bellen

Lebara is één van de weinige aanbieders in Nederland die goedkoop bellen naar het buitenland mogelijk maakt. Het is een telecombedrijf dat prepaid mobiele telefonie aanbiedt. Voor niet minder dan €0,01 per minuut belt u naar vaste nummers in meer dan veertig verschillende landen waaronder bijvoorbeeld Egypte, Bulgarije en Turkije De kosten liggen tussen 1 cent (actieprijs) en €2,45. Lebara werkt met duidelijke tarieven zodat u uw belkosten goed in bedwang kunt houden en van te voren weet waar u aan toe bent. Goedkoop bellen naar het buitenland is nu binnen handbereik.

Gratis bellen?

Belt u met uw Lebara SIM-kaart naar andere nummers van Lebara? Het eerste half uur is uw gesprek geheel kosteloos of het nu om nationale of internationale gesprekken gaat. Ook sms’en binnen ‘Lebara Family’ is met €0,10 per bericht voordelig. De SIM-kaart die u hier voor nodig hebt, is tevens gratis aan te vragen. U doet dit op de website door een aantal persoonlijke gegevens in te vullen en u krijgt de kaart thuisgestuurd. U maakt dan automatisch gebruik van alle voordelen van de telecomaanbieder.

Lebara biedt een kwalitatief hoogwaardig netwerk aan voor deze scherpe tarieven. De aanbieder werkt namelijk op het netwerk van KPN en biedt dus een uitstekende dekking in het binnen- en buitenland.

Nummerbehoud

Overstappen naar Lebara mobile om goedkoop te bellen naar het buitenland zonder uw oude telefoonnummer te verliezen, is geen probleem. Uw nummerbehoud is via de website of de klantenservice aan te vragen en het wordt zo snel mogelijk voor u geregeld.