Golfclub Hoogland Amersfoort opent haar deuren!

Persbericht geplaatst door IRS op 01-11-2012

Hoogland - Op 1 november opent Golfclub Hoogland Amersfoort de deuren van haar eerste golfbaan: de indoor minicourse. Deze opening is de eerste van de drie fases waarmee Golfclub Hoogland Amersfoort zich presenteert aan het publiek. Gelegen in hartje Nederland komt namelijk een volwaardige 9-holes golfclub. Deze baan opent medio oktober 2013 haar holes. De driving range zal medio maart 2013 bespeelbaar zijn.

Eén van de unieke punten van Golfclub Hoogland Amersfoort is de indoor 6-holes panorama mini course met drie simulatoren. In combinatie met de outdoor golfcourse geeft dit de mogelijkheid om deze mooie sport het hele jaar door te beoefenen. Deze indoor golfbaan biedt vanaf nu de mogelijkheden om een balletje te slaan, te vergaderen en is uitermate geschikt voor feesten en partijen.

Golfclub Hoogland Amersfoort is een golfclub met een duidelijke visie. Professionaliteit en gezelligheid worden gecombineerd en zorgen voor een prettige, ongedwongen golfsfeer. Dit wordt gestimuleerd door het organiseren van clubkampioenschappen en competities. Deze competities worden intern gespeeld, maar er zal ook extern tegen andere golfclubs worden gespeeld. Uiteraard hecht Golfclub Hoogland Amersfoort veel waarde aan de golfers van de toekomst. Jeugdleden zijn daarom van harte welkom! Door deze diversiteit en de prettige sfeer blijven leden van elkaar op de hoogte, kunnen ze van elkaar leren én elkaar inspireren.

Naast een lidmaatschap biedt Golfclub Hoogland Amersfoort greenfee mogelijkheden voor de vrije golfer. Ook aan het bedrijfsleven heeft Golfclub Hoogland Amersfoort gedacht. Bedrijven hebben diverse mogelijkheden om zich goed te presenteren, van bedrijfslid tot sponsor. Ook zijn er mogelijkheden voor bedrijfsuitjes, kan volop worden genetwerkt en kan vergaderen een sportief tintje krijgen.

Golfclub Hoogland Amersfoort wordt een plaats waar het delen van de passie voor golf, het genieten van de natuur en de competitie om men als golfer te verbeteren centraal staat. Kijk voor meer informatie en een mooie openingsaanbieding op www.GCHA.nl. De indoor golfcourse is voorlopig wekelijks geopend van donderdag tot en met zaterdag.

De indoor golfbaan heeft 1 november haar deuren geopend. Ook de vernieuwde website staat online (www.gcha.nl). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lisette Hastie (06-23440926) of met Daniëlle Groot Koerkamp (036 521 8300).