Gouden Giraffe voor Beursconcept KlantInteractieBeurs

Persbericht geplaatst door KlantInteractieBeurs op 01-01-1970
Gouden Giraffe voor Beursconcept KlantInteractieBeurs

Een giraffe steekt zijn nek uit om de sappigste bladeren te vinden in de boomtoppen en tussen het struikgewas. Ook bedrijven en personen in de Live Communication branche steken hun nek regelmatig uit: door een sterk, origineel, gewaagd, resultaatgericht, effectief en/of maatschappelijk verantwoord concept te bedenken voor de realisatie van een succesvol evenement, beurs of congres. Dit gedrag wordt al sinds 1994 beloond met de Gouden Giraffe, de Live Communication Award!


Op donderdagavond 22 maart werden in de RAI in Amsterdam deze awards uitgereikt. Het was BrancheContact die er in de categorie 'Beste Beursconcept' met de Gouden Giraffe vandoor ging. Een enorme opsteker voor Rob Raven en Robert-Jan Nederbragt die in samenwerking met BrancheContact op 7 maart jongstleden de KlantInteractieBeurs volgens dit winnende beursconcept organiseerden.


"We hebben onze nek uitgestoken door het BrancheContact beursconcept met de KlantInteractieBeurs in de klantcontact branche te introduceren.", aldus Rob Raven,"Het is mooi om te zien dat dit nu ook op deze manier beloond wordt." Robert-Jan Nederbragt voegt er aan toe: "In de evaluatie die wij onder onze standhouders uitvoeren zag je het al aankomen. Het beursconcept van de KlantInteractieBeurs is ook door hen als enorm positief ervaren, dus op naar 2013!"