Gratis Tork draagbare mini dispenser bij aankoop van Tork Centerfeed Poetspapier

Persbericht geplaatst door hildebrand op 07-11-2013

Gratis dispenser bij aankoop van Tork poetspapier
Bij aankoop van een doos Tork Universal Wiper 415 mini poetspapier (Centerfeed, 1-laags, nr. 100130) (http://www.kopieerpapier.nl/detail.asp?id=7052) of een doos Tork Universal Wiper 420 mini poetspapier (Centerfeed, 2-laags, nr. 101221) (http://www.kopieerpapier.nl/detail.asp?id=7053) krijgt u tot 1 december 2013 of zolang de voorraad strekt een GRATIS handige, draagbare Mini Centerfeed-dispenser.

Altijd doeken binnen handbereik met de draagbare dispenser
Met de nieuwe draagbare Mini Centerfeed-dispenser heeft u de geschikte doeken om oppervlakken te reinigen vanaf nu altijd binnen handbereik – in de keuken, aan de bar of in het restaurant. Zolang ze niet worden gebruikt blijven de doeken beschermd in de dispenser. Op die manier draagt het handige model ook bij tot optimale hygiënenormen.

Actie loopt nog tot 1 december 2013 of zolang de voorraad strekt!
Profiteer deze maand nog van deze actie en bestel uw Tork poetspapier bij Hildebrand Papier. Voor vragen of bestellingen neemt u contact op met ons verkoopteam op info@hildebrandpapier.nl of belt u met 073 - 5995488.

Over Hildebrand Papier
Hildebrand Papier is een groothandel in kopieerpapier, kantoor- en schoolbenodigdheden en levert aan zakelijke klanten, zoals school, bedrijf of MKB. Bekijk het uitgebreide assortiment op http://www.kopieerpapier.nl.