Groepsles Wall Tower in Zoetermeer, wijk Dorp.

Persbericht geplaatst door Pilates Studio Van Sonsbeek op 07-12-2020
Shoulder Roll Down met Push Through Bar

Bij Pilates Studio Van Sonsbeek in het Dorpshart van Zoetermeer kan je al sinds jaar en dag Groepslessen Pilates Apparatuur volgen, maar sinds 1 juli 2020 nu ook unieke Groepslessen Wall Tower. Met 7 deelnemers tegelijk voeren de leden van de studio oefeningen uit met de Arm-en Leg Springs, de Push Through Bar en de Roll Back Bar.

Dit Wall Unit Pilates toestel is een deel van de geniale Pilates Cadillac waarmee uitdagende, maar ook ondersteunende Klassieke Pilates oefeningen worden uitgevoerd die grote corrigerende effecten hebben op het lichaam. De resultaten die de deelnemers van deze fantastische lessen behalen zijn ronduit spectaculair te noemen. Deze lessen werken verslavend!

De lessen zijn zeer afwisselend en leuk. De leden vorderen in een rap tempo en merken al na een paar lessen flinke progressie. Vele verbanden met de mat-oefeningen worden beter begrepen en connecties met het Powerhouse snel gevonden.

Meer informatie vind je op de website van Pilates Studio Van Sonsbeek, Leidsewallen 3A (1ste etage), 2712 BW Zoetermeer. www.pilateszoetermeer.nl

Meer van Pilates Studio Van Sonsbeek:
Meestgebruikte trefwoorden
van Pilates Studio Van Sonsbeek: