Groot aanbod vacatures Gelderland

Persbericht geplaatst door johanmeijer op 23-06-2014

Mijn hele leven woon ik al in Nijmegen. Ik ben hier gesetteld en heb een leuk koophuis samen met mijn vriendin. Mijn familie woont hier in de buurt en ik heb nog veel vrienden overgehouden aan mijn studententijd die allemaal hier in de buurt zijn blijven wonen. Na een mooie reis van een paar maanden ben ik weer op zoek naar een leuke baan. Mijn opleiding is in de richting van elektrotechniek dus ik hoop op dit gebied enkele vacatures in Gelderland tegen te komen. Enkele vrienden van mij zijn in Gelderland snel aan een baan gekomen in dezelfde branche. Er zijn een paar websites waar veel vacatures op staan. Via een oud studiegenoot ontdekte ik de website van Continu.

Veel vacatures in de buurt
Een half uur tot 40 minuten rijden voor een leuke baan vind ik nog prima te doen. Veel verder wil ik niet omdat ik dan mijn eigen vrije tijd moet inleveren. Gelderland is mijn grens qua afstand. Ik zag al snel dat je kunt zoeken op opleidingsniveau, branche en regio. Zo kwam ik al snel terecht bij een vacature die me wel leuk leek. Die van werkvoorbereider elektrotechniek. Voor dat ik op reis ging ben ik al een jaar werkzaam geweest in de branche. Ik heb dus al een beetje werkervaring wat me goed kan helpen om nu snel weer aan een baan te komen.

Diverse leuke functies in Gelderland
Omdat ik mijn hoop niet wil vestigen op een enkele vacature ga ik verder zoeken zodat mijn kansen gespreid zijn. Ik vind nog een paar andere leuke functies in de buurt die aansluiten bij mijn profiel. Het meest belangrijke vind ik het gevoel dat je bij een bedrijf krijgt wanneer je er binnen loopt. De sfeer die er hangt en de mensen die er werken maken het werk echt leuk. Ik hoop dat ik binnenkort uitgenodigd wordt om bij een paar bedrijven op gesprek te komen.