Grote overheidsinstelling stoot design meubilair af, doe er uw voordeel mee!

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 28-08-2014

Zaandam, 28-08-2014. Heeft u altijd al designmeubels willen hebben, bijvoorbeeld voor uw (woon)kamer, studiekamer of uw kantoor, maar was dit simpel weg gewoon te duur? Dan hebben wij nu de oplossing op uw probleem.

Wij veilen op dit moment designmeubels van verschillende ontwerpers zoals: Poul Kjærholm, Charles & Ray Eames, Ludwig Mies van der Rohe's en Eileen Gray. En als u nu al denkt dat wij een groot aanbod hebben dan zult u ook blij zijn om te horen dat we ook nog de merken Vitra, Gispen, Herman Miller en Walter Knoll veilen. En dan moet het mooiste nog komen, want alle meubels hebben speciaal nu extra lage startprijzen, dus grijp uw kans en scoor ook een designmeubel voor weinig!

U kunt bieden via de website www.veilingwinnaar.nl, maar als u de designmeubels eerst nog even in het echt wilt bewonderen is dat altijd mogelijk op de locatie in Zaandam. De veiling start op vrijdag 29 augustus 2014 en eindigt op vrijdag 5 september 2014 om 16:00 uur.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens.

Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.