HappyCustomers en multinational ServiceNow tekenen partnership

Persbericht geplaatst door EstherSchreuder op 20-10-2016
HappyCustomers tekende onlangs een partnership met ServiceNow, een Amerikaanse multinational die klanten bedient als Lexmark en KPMG.

Directeur HappyCustomers Erna Froon:” We merken dat organisaties steeds hogere eisen stellen aan de ict-afdeling. De medewerkers moeten communicatief vaardig zijn, snel met een goede oplossing komen en het aanmelden van problemen moet eenvoudig en doeltreffend zijn. We zien dat de ict-medewerkers bereid zijn om zichzelf te verbeteren. Daarmee boeken we mooie resultaten door middel van onder andere serious gaming. Maar de software die ze gebruiken is vaak niet toereikend. Dat geldt bij aanmeldingen van storingen en foutmeldingen op het gebied van software en hardware. De ict-afdeling staat steeds centraler daarom zijn we voor onze klanten op zoek gegaan naar flexibele software. ServiceNow voldoet aan al onze voorwaarden. Ons doel is om de klanten Happy te maken en te houden, en door partner te worden van ServiceNow zijn we weer een stap dichter bij ons doel.”

HappyCustomers heeft veel ervaring op het gebied van servicemanagement. Daarnaast hebben ze een goede kennis van de Nederlandse markt en hebben ze al een naam opgebouwd. Daarmee is HappyCustomers een welkome Nederlandse aanvulling als partner voor ServiceNow.

Over HappyCustomers
HappyCustomers is expert in servicemanagement. Naast het bemiddelen van professionals, geven ze advies over serviceprocessen en tooling, verzorgen ze trainingen en gebruiken ze diverse games om hun ervaringen te illustreren en te delen. Hun professionals ondersteunen dagelijks klanten uit diverse branches, van grote banken en mediabedrijven tot talloze mkb-bedrijven.

Over ServiceNow
ServiceNow is een grote speler op het gebied van servicemanagement wereldwijd. In Nederland bedienen ze klanten als Lexmark en KPMG. Ze helpen grote organisaties sneller en efficiënter te werken. Dit doen ze door processen te definiëren, structureren en automatiseren, zonder e-mail en spreadsheets.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van EstherSchreuder: