Heeft u een auto die u eigenlijk wilt verkopen?

Persbericht geplaatst door diginamics op 11-02-2014

Plaats deze op Autovooru. Als u een interessante advertentie plaatst met voldoende informatie en afbeeldingen zult u binnen korte tijd reacties ontvangen van bedrijven of privépersonen. Zij kunnen op zoek zijn naar een occasion, maar ook vrachtwagens, bestelauto’s en automobielen worden aangeboden op Autovooru. Zelfs als u een schadeauto heeft en deze graag kwijt wilt, kunt u deze aanbieden op de site van Autovooru. U hoeft dus niet naar een autosloperij of een autodemontage bedrijf om een schadeauto aan te bieden, maar kunt dat heel eenvoudig doen via het internet. Gewoon vanuit uw luie stoel uw auto verkopen. Hoe makkelijk is dat? Het is bovendien ook erg snel, want er zijn veel bezoekers op zoek naar occasions en ook schadeauto’s zijn erg gewild. Voorts is het als individu mogelijk om opdrachten te plaatsen. Dit is geheel gratis.

Autovooru voor bedrijven
Ook voor bedrijven is de website Autovooru.nl interessant om in de gaten te houden. Autovooru is goedkoper dan veel andere autowebsites. Bij Autovooru kunt u als bedrijf voor 100 euro per maand 50 advertenties plaatsen. U mag de auto’s die in de advertenties worden aangeboden zo vaak wisselen al u dat maar wilt. Door ze in de picture te plaatsen zult u merken dat er nog meer reacties komen.

Reclame
Autovooru is tevreden met het huidige bezoekersaantal, maar wil natuurlijk meer. Ze hebben de ambitie om uit te groeien tot een serieuze speler in de markt van de online autowebsites. Hier werken ze hard voor en dient er veel aan promotie te worden gedaan. Autovooru zal daarom ook blijven adverteren op diverse websites om er voor te zorgen dat het voor u nog makkelijker en nog sneller wordt om uw auto te verkopen. Houdt de ontwikkelingen dus in de gaten.

Beste redactie,

Als er vragen zijn beantwoord ik die graag.

Met vriendelijke groet,

Thomas Storm