Hoera! Ontbijtservice Noorderland is het eerste jaar rond in het hoge Noorden!

Persbericht geplaatst door noorderland op 04-12-2014
Hoera! Ontbijtservice Noorderland is het eerste jaar rond in het hoge Noorden!

Ontbijtservice Noorderland verzorgd alweer een heel jaar de heerlijkste ontbijten in Groningen en Drenthe.Voorheen waren zij al 8 jaar succesvol actief in Zuid Holland met Ontbijtservice Le Grand Déjeuner voor zij de overstap naar Groningen maakten.Voor Ontbijtservice Noorderland een spannend en druk jaar, vol met enthousiaste reacties, fijne klanten en ook ontbrak het niet aan de nodige media-aandacht. Zo werden zij benaderd door de radiozender Simone FM om een collega de hele week te verassen met een lekker ontbijt en samen met de krant De Veendammer werd de actie "de held van de week" opgezet om iedere week een bijzonder persoon eens goed in het zonnetje te zetten met een ontbijtje. Ook de afdeling Zuid Holland stond in de schijnwerpers en voor de camera met een luxe Champagne-ontbijt, opgedekt voor Lucille Werner en Frits Sissing tijdens de t.v. actie voor de KWF.

Ontbijtservice Noorderland is nu al druk in de weer met de voorbereidingen voor de komende feestdagen en bieden een uitgebreid Kerstmenu voor luxe, goed gevulde Kerstontbijten. Ook bedrijven weten inmiddels de ontbijtservice te vinden voor een schitterend verzorgd Kerstbuffet op de zaak. Ook worden de Nieuwjaars-ontbijten in de vorm van een luxe ontbijtbuffet, al besteld om het nieuwe jaar goed te beginnen. Een gezellige, drukke maand als afsluiter voor het eerste jaar van Ontbijtservice Noorderland in het Hoge Noorden!