Homohuwelijk in Q-music radio studio

Persbericht geplaatst door Seeds of Love weddingplanner op 28-03-2011
Homohuwelijk in Q-music radio studio

Op 1 april 2011 is het precies 10 jaar geleden dat in Nederland het eerste homohuwelijk werd gesloten. Om dit te vieren tovert Q-music die dag de radiostudio in Amsterdam om tot officiële trouwlocatie waar Rouèl en Mathijs uit Assen elkaar het JA-woord zullen geven. Nog niet eerder werd tijdens een live uitzending op de radio een homostel in de echt verbonden.

Onder toeziend oog van Q-music DJ's Jeroen van Inkel en Patricia van Liemt zullen de heren tijdens het programma "Van Inkel in de Middag" het bevestigende woord uitspreken. Luisteraars zijn rond 17.40 uur getuigen van deze bijzondere gebeurtenis op Q-music.

Onder de genodigden bevinden zich ook Jeroen van der Boom en Leonie Meijer. Speciaal voor het pasgetrouwde stel zingen zij LIVE hun toepasselijke nieuwe single "Los van de Grond". Om het feestje compleet te maken is ook Sipke Jan Bousema van de partij en voorziet Q-music de gasten van bruidstaart en bubbels.

De organisatie van de gehele dag is in handen van wedding planner Inge Bergakker van Seeds of Love die een aantal sponsors bereid gevonden heeft om deel te nemen aan deze dag. Op de website www.dutchweddings.com treft men het verhaal aan van Rouèl en Mathijs en ook de lijst aan van de meewerkende partners.

Mede dankzij hen zullen Rouèl en Mathijs een onvergetelijke dag beleven!

Voor meer informatie:

Inge Bergakker / Seeds of Love weddingplanner

www.seedsoflove.nl / tel.nr. 06 - 27 068860

Meestgebruikte trefwoorden
van Seeds of Love weddingplanner: