Hoogstaande designer veiling uit een faillissement

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 31-01-2014

Zaandam, 31-01-2014. Wegens een faillissement vanuit Venlo veilien wij een grote partij designer banken.

Designer producten passen goed bij de zakelijke omgeving, het heeft allure en staat altijd goed in het kantoor. Ook in de woonkamer is het een eyecatcher. Maar voor de gewone ondernemer of particuliere klant zijn de designer producten bijna onbetaalbaar. Hier komen wij Veilingwinnaar in beeld.

Veilingwinnaar veilt een grote partij designer banken uit een faillissement. Een faillissement betekent dat de producten die in het pand staan natuurlijk zo snel mogelijk weg moeten. Hierdoor hebben alle goederen een extra laag startbod gekregen. Dus grijp uw kans!

U kunt onder andere in deze veiling de designer slaapbank met klaptafel vinden. De producten zijn in zeer goede staat. De designer veiling staat online op www.veilingwinnaar.nl.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.