Hoogstaande inventaris Restaurant Leenders wordt geveild

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 15-11-2013
Hoogstaande inventaris Restaurant Leenders wordt geveild

Zaandam, 15-11-2013. Wegens de verhuizing van partycentrum restaurant en cateringbedrijf Leenders wordt de volledige inventaris geveild.

De meeste mensen denken dat tweedehands apparatuur niet in orde is, niet zorgvuldig werkt of het is simpelweg gewoon niet gebruikelijk om apparatuur tweedehands te kopen, maar niets is minder waar. Goed onderhouden tweedehands apparatuur is niet alleen veel goedkoper, het werkt ook nog eens naar behoren. Daar kiest toch elke rationeel denkende ondernemer voor!

In de veiling kunt u onder andere de volgende producten vinden: Combisteamers Rational CPC G, RVS barbladen met biertaps, horeca koel- en vriescel stellingen, koel- en vriescel, regaalwagens, Winterhalter glasvaatwasser, Winterhalter osmose, Irinox blastchiller, rvs afzuigkappen, Rubbens kookeiland, Electrolux wasstraat met aan- afvoertafels. De apparatuur is altijd zeer goed onderhouden. Dit kunt u met uw eigen ogen zien bij de aankomende kijkdag op dinsdag 19 november van 10.00 – 13.00 uur op het volgende adres: drechtdijk 11, De Kwakel.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.

Contactgegevens:
Esmee Welsink