Hotel Booker B.V. kiest voor Oogst

Persbericht geplaatst door Oogst op 04-10-2011
Hotel Booker B.V. kiest voor Oogst

Amsterdam, oktober 2011 – Hotel Booker B.V. (bekend van het label HotelSpecials.nl) heeft gekozen voor online marketing bureau Oogstals partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid, strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes en het optimaliseren van de prestaties van de website van HotelSpecials.nl. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van HotelSpecials.nl.

Harrold de Boer, Manager Marketing & Communicatie bij Hotel Booker B.V.: “Na een zorgvuldige selectie heeft Hotel Booker gekozen voor Oogst als partner op het gebied van zoekmachine marketing. Na een intensieve pilot fase hebben we onverminderd vertrouwen in de expertise van Oogst op het gebied van Google AdWords en Zoekmachine Optimalisatie.De praktische aanpak en down-to-earth mentaliteit passen goed bij de resultaat gedreven organisatie van Hotel Booker. We werken prettig samen vanuit een gemeenschappelijke passie voor online resultaat.“

Philip Spaas, Managing Partner bij Oogst: “Hotel Booker is een droomklant voor onze ambitieuze online marketeers vanwege de gedeelde 100% focus op online resultaat. Deze samenwerking betekent een versterking van de positie van Oogst binnen het travel segment.”

-Einde-

Voor de redactie:

Over HotelSpecials.nl

HotelSpecials.nl is opgericht in 2002 en onderdeel van Hotel Booker B.V., evenals de websites HotelSpecials.be en HotelAanbiedingen.nl. Bovendien is er een Zweedse website actief; HotelSpecials.se. HotelSpecials.nl werkt als Hollandse voordeelspecialist nauw samen met ruim 3000 hotels in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Dit aantal groeit dagelijks. De missie is om hotelboekers te verrassen met voordeel zonder gedoe. Geen kleine lettertjes, wel steeds de leukste plekken en de beste hoteldeals in en om Nederland. Ook bestaat het zusterbedrijf Bungalow Booker B.V. met het label BungalowSpecials.nl. Deze bungalowaanbieder is 2008 is gestart en biedt ruim 350 bungalowparken aan. In 2010 realiseerden alle labels in totaal 380.000 transacties met ruim 100 medewerkers.

Over Oogst

Oogst is in 2005 gestart als online marketing bureau en richt zich met name op zoekmachine marketing en online prestatieverbetering. Kwaliteit, duidelijkheid, een integrale aanpak en flexibiliteit spelen een belangrijke rol. Tot de klanten behoren onder meer OHRA, D-Reizen, Hypotheek Visie, Kleertjes, Bol.com, Deloitte en NCOI.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen metSandy Bergkamp, Communicatie Manager bij Oogst

020-7155220 of 06-31946038, of via e-mail op sandy@oogstonline.nl

Oogst is tevens bereikbaar via de website www.oogstonline.nl