Houseparty voor het goede doel

Persbericht geplaatst door House4House op 18-03-2011
Houseparty voor het goede doel

Drie studenten, Zowella Linthorst, Milou Profijt en Milou van de Streek, van Hogeschool Schoevers te Arnhem, organiseren op 31 maart 2011 een feest, genaamd ‘House4House’, voor het Ronald McDonald Kinderfonds.

Dansen voor het goede doel

Donderdag 31 maart a.s. vanaf 21.00 uur vindt in het Burgerweeshuis te Deventer het feest ‘House4House’ plaats. Dit feest is gericht op jongeren vanaf 18 jaar en ouder. Dj René Marcellus en Mr P & Mr J Delux verzorgen deze avond de spetterende housemuziek. De opbrengst van de avond zal worden gedoneerd aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Dit betekent: dansen, drinken en genieten voor het goede doel!

Ronald McDonald Kinderfonds

Zoals u misschien weet, biedt het Ronald McDonald Kinderfonds een helpende hand aan zieke of gehandicapte kinderen en hun familie. In Ronald McDonald Huizen logeren gezinnen vlakbij het ziekenhuis of revalidatiecentrum om dichtbij hun kind te zijn. De opbrengst van de avond zal aan dit fonds worden gedoneerd.

Wilt u meer informatie over dit evenement of kaarten (á € 7,50 per kaart) bestellen? Mailt u dan naar house4house@live.nl.

Nadere informatie kunt u verkrijgen bij:

Mevrouw M. van de Streek, projectleider
Van Rechterenmarke 6