Ibrahim Karatay treedt aan als business consultat bij Trinicom

Persbericht geplaatst door Influx PR op 18-05-2011
Ibrahim Karatay treedt aan als business consultat bij Trinicom

Wilp, 18 mei 2011 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, verwelkomt Ibrahim Karatay als nieuwe business consultant in het team. Binnen deze functie ondersteunt Karatay klanten bij de realisering van een multichannel klantcontactstrategie door de efficiënte inrichting van T5 – de software-oplossing van Trinicom die ervoor zorgt dat alle klantcontacten van een organisatie snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank.

Voordat Ibrahim Karatay (31) werd benoemd bij Trinicom, was hij werkzaam als CRM-consultant bij Centric. Binnen deze ICT-organisatie was Karatay nauw betrokken bij de implementaties van Key2Klantcontact, een applicatie voor klantcontactcentra, binnen verschillende gemeentes. Verder gaf Karatay trainingen aan zowel eindgebruikers als beheerders en zette hij zich in als ITIL-coördinator, functioneel ontwerper en tester.

Karatay studeerde Bestuurskunde & Overheidsmanagement en tijdens deze opleiding werkte hij tevens als beleidsassistent reïntegratie bij de gemeente Zoetermeer. Na hier twee jaar gewerkt te hebben, was Karatay toe aan een nieuwe uitdaging en koos hij ervoor bij de gemeente Amsterdam aan de slag te gaan als contentmanager. Vervolgens ontwikkelde hij zich binnen deze gemeente tot managementadviseur digitale dienstverlening. Ibrahim Karatay: “Ik beschik over tal van ideeënom T5 binnen verschillende instanties, waaronder de overheid, te profileren en mijn nieuwe functie bij Trinicom is daarom een uitgelezen kans voor me. Mijn doel is om op korte termijn de Trinicom - en T5-implementatiemethodiek uitstekend te beheersen, zodat ik onze klanten optimaal van dienst kan zijn en mijn concrete voorstellen wat betreft T5 ook daadwerkelijk kan uitvoeren.”

Wilco Rietberg, directeur bij Trinicom: “Ibrahim heeft veel ervaring met het implementeren van klantcontactapplicaties en is daarom een goede aanwinst voor het Trinicom-team. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat Ibrahim dankzij zijn ambities, kennis en frisse blik optimaal kan bijdragen aan succesvolle software-implementaties bij onze huidige én nieuwe klanten.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie en illustratiemateriaal:
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: