Iedere maand gratis 100% doelgroep reclame voor sanitair- en tegelshowrooms d.m.v. het Badkamer & te

Persbericht geplaatst door badkamerentegels op 19-01-2012

Badkamer & tegels hét gratis digitale badkamermagazinedat maandelijks verschijnt en consumenten informeert over de laatste trends en producten op het gebied van badkamerdesign, sanitair en tegels verwacht binnenkort de grens van 10.000 abonnees te passeren. Daarmee is onze doelstelling echter nog lang niet bereikt, wij willen verder groeien en daarom introduceren wij een nieuwe gratis service voor sanitair- en tegelshowrooms; Het magazine Badkamer & tegels uit naam van uw bedrijf verzenden aan uw eigen (potentiele) klanten.

D.m.v. het plaatsen van onze aanmeldbutton op de eigen website van het bedrijf kunnen klanten en bezoekers zich direct aanmelden voor het gratis magazine. Dit ontvangen zij vervolgens iedere maand uit naam van de desbetreffende showroom d.m.v. een, volledig in de huisstijl van dit bedrijf opgemaakte, gepersonaliseerde e-mail. Door deze aantrekkelijke service wordt de consument maandelijks aan de showroom herinnerd en blijft het bedrijf beter in beeld.

Aanmeldingen voor deze gratis dienstverlening via www.badkamerentegels.nl