ikwiliets.be: Een vliegende start

Persbericht geplaatst door ikwiliets op 04-12-2014
ikwiliets.be: Een vliegende start
Eerder in 2014, kort na de Franstalige versie, werd ikwiliets.be gelanceerd , een online zoekertjessite in België. Op minder dan een jaar tijd groeide ikwiliets.be uit tot een sterke speler in de markt met meer dan 1,9 miljoen actieve zoekertjes!
Een goed idee en een duidelijke visie
Al in het begin had ikwiliets.be een duidelijke visie om de markt nieuw leven in te blazen met een kwaliteitsvolle en klantgerichte oplossing. Ze ontwikkelde een innovatief product op een interactief platform dat de verwachtingen van de klant identificeert, anticipeert en inlost om zich zo te onderscheiden van de concurrentie.
Een vliegende start
Deze filosofie valt duidelijk in de smaak want Ikwiliets.be behoort na al tot de top 3 in de online zoekertjesmarkt! De 1,9 miljoen advertenties vertegenwoordigen een breed aanbod verspreid over 12 categorieën en 110 subcategorieën.
Een eigen winkel voor iedereen
De belangrijkste troef van ikwiliets.be is de Etalage feature, die laat u toe om uw eigen online winkel te maken in slechts enkele seconden. Deze optie is volledig voor niets voor zowel individuele als professionele aanbieders. Met deze Etalage heeft men als het ware een eigen winkel binnen ikwiliets.be die men volledig kan personaliseren met een naam, beschrijving en achtergrondafbeelding. Hier kan men eenvoudig advertenties publiceren, beheren en wijzigen. Via uw Etalage kan u ook heel gemakkelijk de waarde van uw voorraad en verkopen bijhouden. Door al uw zoekertjes te verzamelen op één locatie verhoogt u de zichtbaarheid van uw aanbiedingen.
Een nieuwe generatie zoekertjes
ikwiliets.be biedt nog meer innovatieve tools die de site nog gebruiksvriendelijker maken:
  • Een gratis matchmail die men kan instellen en u waarschuwt wanneer een advertentie verschijnt die overeenkomt met uw criteria zoals categorie, locatie of trefwoord.
  • Een gratis vergelijkingstool om de beste voorwerpen te vinden tegen de beste prijs
  • Verwijs een Vriend programma dat trouwe klanten beloont
  • Een volledige integratie met Sociale Media. Verkopers kunnen op die manier heel makkelijk hun advertenties delen met hun sociale kring.
  • Al deze onderdelen samen maken van ikwiliets.be het ideale platform om kopers en verkopers met elkaar in contact te brengen.
    Meestgebruikte trefwoorden
    van ikwiliets: