iMonitoring en WietWeetWaarheen organiseren samen trainingen en bijeenkomsten

Persbericht geplaatst door iMonitoring op 08-09-2015
iMonitoring en WietWeetWaarheen organiseren samen trainingen en bijeenkomsten
iMonitoring, leverancier van online monitoring & engagement software, houdt samen met WietWeetWaarheen trainingen & bijeenkomsten voor MKB bedrijven en corporate ondernemingen. De trainingen zijn voor MKB bedrijven en corporate ondernemingen die op de hoogte willen zijn van de mogelijkheden en trends die plaatsvinden vinden op het gebied van online communicatie en marketing.

Start van trainingen
Vanaf september starten de trainingen, waarin onderscheid wordt gemaakt tussen workshops voor MKB bedrijven en masterclasses voor corporate ondernemingen. Voor MKB start op 29 september de workshop social media bij Creative Campus van MAC3park in Almere. Op 15 oktober begint de masterclass social media voor corporate managers bij Hotel Van der Valk hotel De Witte Bergen in Hilversum.

Locatie en Kennisoverdracht
De samenwerking zorgt dat de juiste kennis op de juiste locatie wordt gedeeld. Wieteke Lemmen van WietWeetWaarheen heeft veel ervaring met organiseren van events en kent bijna elke passende locatie in Nederland. ‘Dit is juist de kennis die wij nodig hebben voor een succesvolle training of bijeenkomst’, zegt Tessa Diependaal van iMonitoring.

Over iMonitoring
De trainingen en bijeenkomsten zijn bedoeld om kennis en ervaring op te doen hoe je online communicatie en marketing zo effectief mogelijk kunt inzetten. Het in Lelystad gevestigd bedrijf iMonitoring werkt samen met een collectief van experts. Zij helpen bedrijven en ondernemingen met effectieve oplossingen om meer rendement te halen uit online interactie.