Inspirerende app vol badkamerideeën

Persbericht geplaatst door Presstige Public Relations op 21-10-2013
Inspirerende app vol badkamerideeën

Speciale editie Sphinx Badkamerboek op iPad

BV De Sphinx Maastricht ontwikkelde een app vol inspirerende ideeën voor het inrichten van een nieuwe of de renovatie van de bestaande badkamer. De app presenteert het Badkamerboek van Sphinx in een speciale, interactieve editie.

Sphinx biedt een ruime keus uit verschillende badkamerconcepten, in verschillende stijlen en designs. Alle elementen binnen een concept zijn perfect op elkaar afgestemd voor een harmonieus totaalbeeld. Wie op zoek is naar wat kleinere veranderingen binnen een bestaande badkamer, vindt eveneens volop inspiratie. Met veel keuze en mogelijkheden helpt de app om de producten en oplossingen te vinden die exact voldoen aan de wensen.

De app biedt inspiratie en praktische oplossingen en biedt de gebruiker optimaal gebruiksgemak. Grote, sfeervolle foto’s geven een goed beeld van de mogelijkheden voor het inrichten of renoveren van de badkamer. De app is interactief, voor snel en eenvoudig zoeken en is offline te gebruiken. Wanneer een nieuwe catalogus beschikbaar is krijg de gebruiker automatisch een melding.

BV DE SPHINX MAASTRICHT biedt de Beneluxmarkt een compleet en helder assortiment met drie merken die elkaar aanvullen en versterken: Sphinx, Keramag Design en Koralle. De drie merken zorgen samen voor één compleet assortiment dat alle marksegmenten bedient. Voor het volledige aanbod van de drie merken is BV DE SPHINX MAASTRICHT het aanspreekpunt.

www.sphinx.nl

Nadere informatie over het bovenstaande wordt u graag verstrekt door Pauline van Gulik van BV DE SPHINX MAASTRICHT, telefoon 043 – 351 12 51 of door Presstige PR, telefoon 033 – 245 00 70.