Introductie SMART Board 480iv

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 11-05-2011
Introductie SMART Board 480iv

Met het SMARTBoard 480 interactieve whiteboard ervaart iedereen het gemak van interactief lesgeven en presenteren. Dit aanraakgevoelige, interactieve whiteboard laat gebruiksvriendelijkheid en betaalbaarheid bij elkaar komen.

Het SMARTBoard 480 wordt aangesloten op uw computer en een SMART V25 short-throw projector, uw vinger neemt de muisbesturing over en zo kunt u iedere softwareapplicatie bedienen. Met uw vinger of een pen van de Pennenbak kunt u ver het beeld schrijven, teksten omcirkelen of accentueren.

Afmetingen
Hoogte 127,2 cm x breedte 160,5 cm x dikte12,8 cm
Actief schermoppervlak: 156,5cm x 117,3 cm (77") diagonaal.

De start van interactief lesgeven
Het SMARTBoard 480 is een ideale introductie op interactief, digitaal lesgeven. Het biedt een natuurlijke aanraakfunctionaliteit, die het gebruiksvriendelijk, eenvoudig en intuïtief maakt, waardoor het interactieve whiteboard snel en succesvol gebruikt zal gaan worden. De geïntegreerde SMART V25 projector maakt het een totaaloplossing, waar optioneel nog audio aan toegevoegd kan worden.

Betrokkenheid van alle studenten
De start van interactief lesgeven

Betrokkenheid van alle studenten
Met het SMARTBoard 480 kunnen leerkrachten eenvoudig dynamische lessen geven, die alle leerlingen, ongeacht hun leerstijl zullen aanspreken. Door relevante, aansprekende afbeeldingen of video's toe te voegen, worden de lessen meer aantrekkelijk voor visueel ingestelde leerlingen. Door "hands-on" activiteiten aan de les toe te voegen, worden leerlingen die kinestetisch leren ook aangesproken of voeg geluid toe voor auditief ingestelde leerlingen.

Toegang tot de beste middelen
Zoals bij alle SMARTBoards, wordt het SMARTBoard 480 geleverd met een totaaloplossing aan support, professionele ontwikkeling, content voor in de klas en een grote, online uitwisselingsgemeenschap. Het wordt geleverd met SMART Notebooksoftware, waarmee het mogelijk is eenvoudig en snel interactieve lessen voor te bereiden, zelfs zonder uitgebreide training.

DViT technologie
De basis van het SMARTBoard 480 ligt bij SMART's Digital Vision Touch (DViT) technologie. Deze technologie werkt met zelf ontwikkelde camera's en software, waarmee "gezien" wordt of iemand het vlak aanraakt met de vinger, vuist, pen of een ander voorwerp.

Eigenschappen

Aanraken om te bedienen
Gebruik uw vinger als muis of gebruik uw vinger om notities op het scherm te schrijven.

SMART Notebooksoftware
Alle educatieve SMARTBoards, dus ook het SMARTBoard 480iv, worden geleverd met de SMART Notebooksoftware, waardoor leerkrachten eenvoudig interactieve lessen kunnen maken, of deze online kunnen delen.

Duurzaam oppervlak
Het SMARTBoard 480 heeft een hard gecoat, stalen oppervlak dat speciaal ontwikkeld is voor projectie, maar ook te beschrijven met whiteboardmarkers en met whiteboard cleaner eenvoudig te reinigen is.

Netwerk mogelijkheden
De SMART V25 projector is eenvoudig aan te sluiten op het (school)netwerk. Dit maakt besturen van de projector op afstand mogelijk.

Filter vrij
De SMART V25 projector bevat geen filters, dus reinigen van deze of het vervangen ervan, is niet meer nodig.

Garantie
Het SMARTBoard 480 interactieve whiteboard en de SMART V25 projector worden geleverd met twee jaar garantie.

Bel of mail het verkoopteam van Epatra voor meer info. (078-6911420 of info@epatra.nl)