Is uw tuin al lenteklaar?

Persbericht geplaatst door MKBafval op 25-04-2016
Is uw tuin al lenteklaar?
De lente is begonnen, de avonden worden weer langer en de vogels beginnen weer te fluiten. Een heerlijke periode om te genieten van uw tuin. Maar wat als uw tuin nog niet lenteklaar is? Dan kan afval.nl u daarbij helpen!

Bij Afval.nl kunt u namelijk gemakkelijk, snel en voor scherpe all-in tarieven containers huren. Afval.nl levert containers door heel Nederland.

Om uw tuin lenteklaar te maken kan het voorkomen dat u tijdens de verrichte werkzaamheden verschillende soorten afval heeft. Afval.nl kan voor onder andere tuinafval heel voordelig bouwcontainers leveren.

Heeft u bijvoorbeeld een stuk grond afgegraven in uw tuin of wilt u graszoden afvoeren? Dit kunt u afvoeren door het huren van een afvalcontainer voor grond en graszoden. Of heeft u uw tuin opgeruimd of een boom gesnoeid? Planten, struiken, boomstammen, gemaaid gras of bladeren vallen onder tuinafval/plantsoenafval. Het kan ook zijn dat u een schutting heeft vervangen. Onder het afvalsoort tuinhout kunt u behandeld hout afvoeren zoals: schuttingen, bielzen, beschoeiingen of een tuinhuisje.

Voor vragen of tips over het huren van de juiste container kunt u contact opnemen met de klantenservice van Afval.nl. Dit kan ook via Whatsapp en live chat.
Meestgebruikte trefwoorden
van MKBafval: