Je velgen laten poedercoaten

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 16-10-2013

Je hebt prachtige velgen maar wilt deze er graag als nieuw uit laten zien of de velgen voorzien van een nieuwe look? Dan is je velgen poedercoatende ultieme oplossing. Zowel aluminium als stalen velgen kunnen wij poedercoatenin elke kleur die je wilt!?We starten met het stralen van je velgen, dit om alle oneffenheden en al het vuil te verwijderen. Vervolgens kunnen we de velgen poedercoaten en brengen we een laag van hoogwaardige kwaliteit poedercoating aan.

Elk type velg

Elk type velg is geschikt voor poedercoaten, of dit nu een velg van een auto, motor of scooter is! Alders Coating B.V. staat al jarenlang bekend om haar specialiteit in het poedercoaten van velgenen garandeert een geweldig resultaat.?Doordat je elke denkbare kleur kunt kiezen die je maar wilt, is het met een kleine investering al mogelijk je wagen, motor of scooter te voorzien van een compleet nieuwe look! Ook gebruiken wij een hoogwaardige kwaliteit poedercoating die bestemd is tegen elk denkbaar weertype en tegen elke invloed van buitenaf!

Tarieven velgen poedercoaten

Kwaliteit is waar Alders Coating voor staat! Naast de perfecte nieuwe look voor je velgen staan wij ook garant voor een lange levensduur van de poedercoetingop uw velgen. Bij Alders Coating B.V. rekenen we scherpe tarieven voor top kwaliteit, dit kunnen we doen omdat we zeer efficiënt kunnen plannen en werken en daarmee overbodige kosten besparen. Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan voor het poedercoatenvan je velgen!

Hoe worden de kosten bepaald?

Kosten voor uw velgen poedercoatenhangen af van diverse factoren, onder andere de gewenste kleur, een primer of toplaag voor de afwerking et cetera. Ook de huidige staat van je velgen speelt natuurlijk mee, hoe beter deze zijn, hoe minder arbeid en hoe lager de kosten!?