Jong Management Congres rond thema Lef

Persbericht geplaatst door BodeMedia op 01-10-2012

ALMERE - ‘Ondernemers die de angst laten varen en met een grijns de uitdagingen van deze tijd tegemoet treden; zij hebben de toekomst.’ Lef is het thema van het Jong Management Congres dat op 5,6 en 7 oktober wordt gehouden in Almere. Met inspirerende sprekers, zoals de bekende jonge internetondernemer Danny Meki?.

‘Wie niet meer bang is voor verandering, niet bang is om te verliezen, die raakt begeesterd door de dynamiek van deze wereld.’ De organisatie achter het Jong Management Congres vindt dat ondernemers anno 2012 lef moeten tonen. ’Het wordt tijd om de wind van het hectische nu te vangen. Om in beweging te komen, de ruimte te benutten, het roer om te gooien.’

Jonge ondernemers, directeurs en managers kunnen zich tijdens het congres drie dagen lang onderdompelen in een boeiend programma. Zo komt burgemeester Annemarie Jorritsma langs, is auteur van managementboeken en ‘passiegoeroe’ Richard Engelfriet de prikkelende dagvoorzitter en spreekt voorzitter Hans Biesheuvel van MKB Nederland.

De jonge ondernemer en multidisciplinair internetexpert Danny Meki? daagt de bezoekers uit om buiten hun bestaande kaders te denken en ondernemen. Hij werd afgelopen jaar uitgeroepen tot de meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland.

Meki? (25) runt sinds zijn vijftiende een internetbedrijf dat nu tien medewerkers telt. Hij werkt voor non-profit organisaties, onderwijsinstellingen, overheden en commerciële organisaties. Daarnaast is hij regelmatig te zien in de media.

Jong Management is een vereniging van jonge ondernemers, directeuren en managers, die al bestaat sinds 1916. Telgen uit bekende Nederlandse familiebedrijven waren lid van de club, zoals leden van de families Brenninkmeijer, Dreesman en Jamin.

De vereniging telt nu zo'n 1000 leden die werkzaam zijn in marktgerichte ondernemingen en organisaties. JM wil door het uitwisselen van kennis en ervaring haar leden persoonlijk en zakelijk laten groeien.

Door bijvoorbeeld het jaarlijkse congres, dat naast een inspirerend programma rondom het thema Lef ook voldoende gelegenheid biedt om te netwerken. Voor partners en kinderen van de deelnemers zijn speciale programma’s samengesteld, zodat zij ook kunnen meekomen naar Almere.

Meer weten? Kijk eens op www.jmcongres.nl. Jonge Flevolandse ondernemers kunnen zich -ongeacht of ze lid zijn van Jong Management- kosteloos aanmelden via www.jmcongres.nl/registratie.

Jong Management nodig u als media graag uit om verslag te doen van het Jong Management Congres, dat wordt gehouden in Studio Cé aan de Videostraat 11 in Almere. Belangstelling? Laat het ons weten via e-mail: info@jmcongres.nl of tel: 06 12232191.