Jonge onderneemster biedt drukke woonliefhebbers de helpende hand

Persbericht geplaatst door vonliving op 05-10-2011

“Jonge en actieve woonliefhebbers wíllen wel een authentieke inrichting, maar tijd is het grootste obstakel.”

MAARTENSDIJK, 5 oktober 2011 - Yvonne Geurts (25) is de oprichtster van de webshop vonliving.nl. “Als je kijkt naar woonbladen zie je steeds vaker oude authentieke meubels en accessoires terugkomen. Een geweldige ontwikkeling, de historie ervan zorgt voor sfeer en een persoonlijk interieur. Strak, trendy, klassiek of industrieel, het past overal maar het kost tijd om mooie schatten te vinden. En dat is nu juist wat het lastig maakt als je een actief en druk leven leidt. Ik zag hierin een uitdaging en besloot een aantal maanden geleden te starten met een webshop om aan te sluiten bij deze doelgroep.” Haar gevoel blijkt juist, de onderneming maakt een vliegende start.

Een uniek interieur in een paar muisklikken
Yvonne: “Mijn passie ligt bij vintage en oude meubels en accessoires, geïnspireerd op de trends in woonbladen. Ik vind het een uitdaging om deze twee te combineren. Wij richten onszelf bewust op jonge en actieve woonliefhebbers en daar hoort een webshop bij. Als je geïnspireerd bent door woonbladen en denkt ‘dat wil ik ook’ kun je bij ons terecht. Je bestelt ze met een paar muisklikken en ontvangt ze thuis. Makkelijker kan niet. Het leuke is dat we over het algemeen van alles maar één artikel op voorraad hebben. Daardoor kun je je huis met deze artikelen écht uniek en dus persoonlijk maken.”

Gevoel overbrengen
Het overbrengen van gevoel vindt Yvonne belangrijk. “Ik wil de bezoekers van mijn site bieden wat ik zelf ervaar als ik ga inkopen. Verbazing, blijdschap en enthousiasme als je iets hebt gevonden dat bij je past. Ik vind het heerlijk om uren te zoeken op markten en in kringloopwinkels en mijn dag kan niet meer stuk als ik iets bijzonders heb kunnen vinden wat al tientallen jaren meegaat. Iets waar de geschiedenis van is af te zien. Al het moois dat ik tegenkom tijdens mijn zoektochten krijgt nu een nieuwe kans. Ik vind het geweldig dat ik op deze wijze prachtige oude spullen voor een grote doelgroep bereikbaar maak en dit gevoel kan overbrengen.”

Uitbreiding assortiment
De afgelopen maanden heeft vonliving.nl een vaste klantenkring opgebouwd en is de webshop qua bezoekersaantallen en aantal bestellingen boven verwachting gegroeid. Yvonne vindt het nu tijd om zich toe te leggen op het uitbreiden van het assortiment. “Een van onze speerpunten voor de komende periode is ervoor te zorgen dat we onze klanten nog meer moois te bieden te hebben. Zo kunnen ze altijd kunnen slagen voor iets dat perfect bij ze past.”

Over vonliving.nl
Een aantal maanden geleden is de webshop vonliving.nl opgericht door Yvonne Geurts. Vonliving.nl verkoopt woonartikelen die uniek zijn door hun historie, vele reizen achter de rug hebben of tientallen jaren zijn gekoesterd. Zij gaan voor jou in het hele land op zoek, zodat jij met een paar muisklikken prachtige woonartikelen kunt bestellen. Vrijwel dagelijks komen er nieuwe artikelen online. Over het algemeen is er van alles maar één artikel op voorraad. Daardoor kun je je huis écht uniek en dus persoonlijk maken. Bestellingen boven 25,- euro worden gratis thuisgestuurd.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie, high res. beeld of materiaal voor fotoshoots neemt u contact op met Yvonne Geurts: info@vonliving.nl, telefoon: +31 (0)6 - 130 677 35, www.vonliving.nl, Twitter: @vonliving