JVC introduceert nieuwe monitoren

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 11-05-2011
JVC introduceert nieuwe monitoren

JVC, de hoogste opnamekwaliteit verdient de beste beeldkwaliteit !

JVC Professional heeft twee low-budget HD multi-format monitoren in haar assortiment, de DT-R17L4D en DT-R24L4D. Professionele monitoren met essentiële kenmerken als, betrouwbare, robuuste, hoge beeldkwaliteit maar vooral prijsbewust.

Beide monitoren hebben IPS (In-Plane-Switching) LCD-panelen met 10-bit signaal-verwerking. De IPS-panelen leveren uitstekende details, een hoog contrast en heldere kleurenweergave. Met een inkijkhoek van meer dan (178 ° / 178 °) is deze monitor ideaal voor afkijk of grading. De 17 "monitor heeft een resolutie van 1366 x 768 pixels, terwijl de 24" monitor een resolutie heeft van 1920 x 1200 pixels.

In de professionele videowereld is de hoogste beelkwaliteit een must. JVC is in staat om zeer nauwkeurig de gewenste grijstinten te waarborgen. Matrix parameters worden ingesteld in relatie tot het daadwerkelijke HD-of SD-signaal waardoor het mogelijk is de precieze kleuren in overeenstemming met de ITU-normen te reproduceren. Een chromatische bereik, wat overeenkomt met EBU specificaties, zorgen ervoor dat de kleurweergave vrijwel identiek is aan het origineel. De DT-R24 is met name geschikt om productie te controleren door het omschakelbaar kleurenbereik tussen ITU709 en Adobe (100% Adobe colour space reproduction).

De DT-R monitoren hebben standaard twee 1.5G HD-SDI ingangen met doorlus functie, DVI met HDCP en ondersteuning voor LTC & VITC TimeCode. De DT-R monitoren beschikken over een mono luidspreker, audio level display voor maximaal 12 kanalen met Peak-Hold, Marker functies, een LED dimmer functie op de voorkant, bron-ID-ingang met ASCII-code, selecteerbare informatie positie, 1:1 modus, WSS ondersteuning en automatische en handmatige formaat identificatie.

Het robuuste metalen kabinet is VESA-compatibel, veilige en biedt een all-round bescherming in de meest zwaarste studio-omstandigheden. Vanaf fabriek worden de monitoren voorzien van een tafelstandaard voor eenvoudige en snelle installatie, tevens is er GRATIS kalibratie software beschikbaar via onze web-site.

Bel of mail het verkoopteam van Epatra voor meer info. (078-6911420 of info@epatra.nl)