Kanebo: Natuurlijke schoonheid door Japanse wetenschap.

Persbericht geplaatst door Parfumswinkel.nl op 09-11-2012
Kanebo: Natuurlijke schoonheid door Japanse wetenschap.

Kanebo is een Japans merk dat al sinds 1887 bestaat. Echter, indertijd had Kanebo nog niets de maken met cosmetica, maar verhandelde katoen en zijde. In 1936 begon het merk met de verkoop van zijdezeep. Deze stap van zijde naar zeep hielp Kanebo op gang, en een jaar later dook het in de wereld van cosmetica. Na Shiseido is Kanebo het tweede grootste cosmeticabedrijf van Japan, en hun producten worden in meer dan 50 landen verkocht.

Kanebo garandeert uitstekende kwaliteit. Deze kwaliteit wordt gewaarborgd door diepgaand onderzoek naar het menselijk huidorgaan. Veiligheid en effectiviteit van de producten staan voorop. Naast het streven zo goed mogelijke producten te creëren, hanteert Kanebo strenge milieuregels en zorgen ze voor diversiteit en ontwikkeling bij het personeel. Dit personeelsbestand bestaat maar liefst uit 13.510 werknemers. Kanebo heeft zichzelf als missie gesteld de levenskwaliteit te optimaliseren door schoonheid, en het merk wil de wereld laten glimlachen.

Onder het merk Kanebo, vallen een aantal merken. Het merk Sensai is hiervan het bekendste. Sensai heeft gezichtsverzorging, lichaamsverzorging, make-up en zonverzorging. Alle producten zijn samengesteld uit puur natuurlijke ingrediënten. Sensai stelt dat ieder mens een unieke schoonheid bezit, die gebaseerd is op je innerlijk en de manier waarop je je leven leidt. De producten van het merk brengen het beste in die unieke schoonheid naar boven. Onderzoek naar de beste technologieën voor huidverzorging vormt het geheim van het succes.

Sensai Cellular Performance is een populaire productlijn van Kanebo’s Sensai. Het gaat huidveroudering tegen een maakt de huid strak, stevig en jeugdig, en de geur van de producten is pure verwennerij. Ook voor exclusieve make-up is Sensai een perfect merk. The Lipstick is bijvoorbeeld een lippenstift waarin goud verwerkt zit, goed voor een gevoel van ultieme luxe en prachtige lippen.

Benieuwd naar de producten van Kanebo en Sensai? Bij Parfumswinkel bestelt u ze veilig, snel en voordelig.