Klantcontactcase From Down Under

Persbericht geplaatst door KlantInteractieBeurs op 20-02-2012
Klantcontactcase From Down Under

Voor het eerst zal in Nederland een Customer Service Design case van de andere kant van de wereld worden gepresenteerd. Tijdens de KlantInteractieBeurs op woensdag 7 maart aanstaande staat de case van Virgin Mobile Australie centraal. Toegang tot de beurs en de presentatie van deze case is gratis!

Damian Kernahan (Protopartners Australie) en Erik Roscam Abbing (Zilver Innovation) zullen op de KlantInteractieBeurs hun visie op service design en customer care presenteren aan de hand van een unieke case: Een uitgebreid project voor Virgin Mobile Australia. Bij dit project was de gehele customer journey van de Virgin klant het uitgangspunt voor een kwantitatief onderbouwde en kwalitatief geïnspireerde zoektocht naar de ultieme Virgin customer experience in mobiele telefonie. Een belenagrijk deel van het project heeft plaatsgevonden in Manila, waar Damian en Erik met de lokale contact center staff gewerkt hebben. Deze fase van het project heeft geleid tot een nieuwe Virgin visie op customer care, en een nieuwe aanpak in het motiveren, inspireren en monitoren van contact center staff, gebaseerd op respect, vertrouwen en het Virgin gevoel.

Damian en Erik zullen hun bevindingen gedurende dit avontuur met ons delen, inclusief veel video en audio materiaal om hun inzichten kracht bij te zetten.

Kijk voor meer informatie over het unieke inhoudelijke programma op de website van de KlantInteractieBeurs.

Voor de redactie:

De KlantInteractieBeurs biedt alle leveranciers uit de klantcontactbranche de mogelijkheid om zich op een professionele, uniform ingerichte netwerkvloer te presenteren. Het concept waar de KlantInteractieBeurs gebruik van maakt heeft zich al vele jaren succesvol bewezen in de evenementenbranche en is genomineerd voro de Gouden Giraffe Award 2012.