KlantInteractieBeurs en CCMA slaan handen ineen

Persbericht geplaatst door KlantInteractieBeurs op 04-10-2012
KlantInteractieBeurs en CCMA slaan handen ineen

De KlantInteractieBeurs en de CCMA gaan samenwerken. Op dinsdag 12 maart 2013 vindt voor de 2e maal de KlantInteractieBeurs plaats in de Expo Haarlemmermeer. Dit jaar zal deze netwerkvloer worden gecombineerd met het jaarlijkse CCMA congres.

'De KlantInteractieBeurs biedt een perfecte ontmoetingsplaats voor klantcontact professionals en leveranciers uit de branche.', aldus Jos Mittelmeijer van de CCMA, 'Wat is er nu mooier als het combineren van dit prijswinnende beursconcept met de professionele inhoud van ons jaarlijkse CCMA congres.'.

'Deze unieke combinatie zal leiden tot een hoogwaardig kennis en netwerkevenement in de klantinteractiebranche', zo vult Rob Raven van de KlantInteractieBeurs aan. 'Naast het aantrekkelijke inhoudelijke programma zullen wij op de beurs een dedicated netwerklounge met KlantInteractieCafé voor de bezoekers en CCMA leden aanbieden. In de aanloop naar de beurs organiseert de KlantInteractieBeurs bovendien een aantal regionale KlantInteractieCafés om klantcontactprofessionals met elkaar in contact te brengen. De eerstvolgende KlantInteractieCafés zijn op 15 november in Den Bosch en op 7 februari 2013 in Rotterdam.'

De rol en de missie van de CCMA is om als beroepsvereniging van de contact center managers in Nederland de functie van leidinggevende in contact centers steeds verder te professionaliseren. Als netwerkorganisatie ondersteunt de CCMA de leden in het uitoefenen van hun taak in de meest brede zin van het woord. Dit door het onder andere ontwikkelen van een kennisplatform, het faciliteren van concrete kennisoverdracht en door het met dit doel organiseren van bijeenkomsten en evenementen (www.vccma.nl).

De KlantInteractieBeurs biedt alle leveranciers uit de klantinteractiebranche de mogelijkheid om zich op een professionele, uniform ingerichte netwerkvloer te presenteren. Het concept waar de KlantInteractieBeurs gebruik van maakt is inmiddels benoemd tot het Beste Beursconcept van Nederland en heeft zich reeds jaren in de praktijk bewezen (www.klantinteractiebeurs.nl).

Meer informatie op www.klantinteractiebeurs.nl.

Contactpersoon: Rob Raven, 06-54655083 of rob@klantinteractiebeurs.nl