Knusse fashionavonden bij Mooi-met

Persbericht geplaatst door BodeMedia op 16-10-2012
Knusse fashionavonden bij Mooi-met

MARKNESSE - Ontspannen met vriendinnen een avondje ‘shoppen’ onder het genot van een kopje koffie en wat lekkers. De fashionavonden van Sandra van Regenmortel van Mooi-met uit Marknesse zijn meer dan alleen kleding passen en afrekenen. ‘Ik geef stijl- en kleuradvies, tips voor combineren en maak het vooral heel gezellig.’

Een echt avondje uit dus, verzekert de onderneemster. ‘Voor vriendinnen, familie- of personeelsuitjes bijvoorbeeld. Of zelfs voor teambuilding. Grote maten, kleine maten, voor jong en oud. Alles kan’, legt ze uit.

Want gezelligheid staat voorop tijdens de fashionavonden van Mooi-met. ‘Het is ongedwongen. Vertrouwd. En uniek om eens in een groep te kijken naar je kledingkeuze. Wat past bij je en wat niet? Het is soms heel goed om de mening van anderen daarover te horen.’

En uniek is daarbij natuurlijk ook de professionele blik van Van Regenmortel. Zij deed allerlei cursussen en opleidingen op het gebied van mode, zoals bij de StyleColor Academy in Emmeloord. ‘Ik geef tijdens de fashionavonden uiteraard de nodige combineertips en kleur- en stijladviezen.’

Mooi-met maakt tijdens de avonden gebruik van de collectie van het Deense kledingmerk Friendtex met een zomer- en wintercollectie. ‘Een heel modieus merk met mooie kleding voor elke gelegenheid. Ook voor wat oudere klanten en tot maat 52. En, ook wel belangrijk, voor een leuke prijs.’

Bovendien is de kleding van Friendtex redelijk uniek hier in de Noordoostpolder, Urk en omstreken. Van Regenmortel: ‘Je ziet niet iedereen er in lopen. Dat maakt het ook leuk.’ Kopen is absoluut niet verplicht.

‘Mensen vinden dat vaak lastig aan dit soort dingen, maar ze hoeven zich echt niet bezwaard te voelen als ze niks kunnen vinden. Al heb ik nog nooit meegemaakt dat er niks tussen zat voor een klant, maar goed dat kan natuurlijk voorkomen.’

Naast fashionavonden kunnen vrouwen èn mannen bij Mooi-met ook terecht voor metamorfoses, een persoonlijk kleur- en stijladvies of Shoppen in je eigen kast.

‘Hiervoor ontvang ik groepen waarbij de deelnemers ieder maximaal vijf kledingstukken uit de kast mee mogen nemen die ze niet vaak dragen. We gaan vervolgens bekijken waarom die kledingstukken nou altijd in de kast blijven hangen en of er misschien iets mee te combineren is.’

Meer weten over Mooi-met? Kijk eens op www.mooi-met.nl of mail naar info@mooi-met.nl. Het bedrijf is gevestigd aan de Expansie 29 in Marknesse en bereikbaar via tel: 06 51573537.