Kom in touch met uw klanten

Persbericht geplaatst door nltronics op 29-02-2012

De touchscreen interface gaat steeds meer deel uitmaken van ons dagelijks leven en middels de smartphone zijn de “gestures’ (gebaren) waarmee we bijvoorbeeld een plaatje vergroten gemeengoed geworden. Zouden we vroeger bij het zien van een beeldscherm zonder knoppen en zonder afstandbediening niet geweten hebben wat we ermee moesten doen nu gaan we er meteen vanuit dat het een touchscreen is. De touchscreen nodigt uit tot interactie en het ontdekken van de mogelijkheden. Op plaatsen waar touchscreens worden gebruikt als actief reclame middel zien we dat dit de product verkoop bevordert. Daarnaast kan er middels het gebruik van een touchscreen met de juiste software de nodige feedback over een product of dienst verzameld worden. Een bedrijf als NLtronics kan een totaal concept bieden van hard-en software dat in de basis zo gebruikt kan worden. Tevens is NLtronics in staat om maatwerk oplossingen te maken zowel op hardware als op software gebied. Kom dus in touch met uw klanten middels de touchscreen oplossingen van NLtronics.

Neem voor meer informatie contact op met:

info@nltronics.nl