Konnekted: nieuwe naam voor iMIS Davinci

Persbericht geplaatst door Davinci op 22-01-2019

22 JANUARI 2019

Met meer dan 25 jaar ervaring zijn wij dé partner voor non-profitorganisaties op het gebied van relatiebeheer, fondsenwerving en marketing automation. Dit hebben wij als enige Nederlandse implementatiepartner van iMIS altijd gedaan onder de naam Davinci. Vanaf heden hebben wij een eigen, zelfstandige naam: Konnekted. En daar zijn we trots op!

Duidelijkere positionering
Davinci heeft zich de laatste jaren steeds meer gericht op het leveren van haar eigen softwarediensten voor het verstrekken en beheren van consumptief krediet en hypotheken. Met de introductie van het label Konnekted kiest Davinci voor een duidelijkere positionering van de engagement management oplossing. Directeur Alwin van Dijk van Davinci licht toe: “De aparte, dedicated naam biedt duidelijkheid voor iedereen. Voor onze iMIS klanten een herkenbare, passende naam alsmede voor onze klanten in de financiële dienstverlening.”

Wat betekent dit?
Los van een andere naam en bijhorende nieuwe website en huisstijl, verandert er helemaal niets. Konnekted is en blijft 100% onderdeel van Davinci. Ook de dienstverlening blijft ongewijzigd.

Over iMIS en Konnekted
Engagement management platform iMIS20 van Advanced Solutions International (ASI) wordt wereldwijd al door zo’n 4000 non-profit instellingen gebruikt ter ondersteuning van relatiebeheer en content management. iMIS20 ondersteunt de leden- en donateursadministratie in een naadloos geïntegreerd cloud-based systeem met functies zoals online fondsenwerving, communities, evenementen en een webshop. Daarmee kunnen leden, donateurs en vrijwilligers sneller, beter en tegen lagere kosten betrokken worden bij de organisatie. Kijk voor meer informatie op www.konnekted.nl

Over Konnekted
Konnekted is de enige Nederlandse implementatiepartner van iMIS 20 en is, onder de naam Davinci, al meer dan 25 jaar actief in de non-profit sector, voornamelijk bij ledenorganisaties en goede doelen. Met onze opgedane kennis en ervaring zijn wij staat om de letterlijke én functionele vertaalslag te maken tussen iMIS – een wereldwijd veelgebruikte Amerikaanse oplossing – en de Nederlandse markt. Daarmee bieden wij onze klanten een passende, flexibele en kostenefficiënte engagement management oplossing.

Over ASI
Advanced Solutions International (ASI) is erkend marktleider en thought leader die zich richt op het ondersteunen van verenigingen en charitatieve instellingen bij het verbeteren van hun operationele en financiële prestaties door gebruik te maken van best practices, bewezen oplossingen en continue klantadvisering. Sinds 1991 heeft ASI ongeveer 4.000 klanten en miljoenen gebruikers wereldwijd ondersteund, zowel direct als indirect door een netwerk van meer dan 100 partners wereldwijd. Op dit moment heeft ASI kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Australië.

Voor nadere persinformatie kunt u contact opnemen Lisette Lynch op telefoonnummer 020 550 37 50 of per e-mail op info@konnekted.nl.