Koopplein Lelystad heeft een nieuwe beheerste

Persbericht geplaatst door BodeMedia op 23-08-2012
Koopplein Lelystad heeft een nieuwe beheerste

LELYSTAD –Monique Habets - Maas uit Nagele is de nieuwe beheerster van Koopplein Lelystad. Koopplein.nl is een digitale handelsplaats voor koop en verkoop van tweedehands en nieuwe goederen en diensten. Koopplein.nl is een landelijke website, maar richt zich door een

regio-indeling speciaal op de lokale markt.

Het doel van Koopplein.nl is een lokaal professioneel platform te bieden voor particulieren, stichtingen, verenigingen en ondernemers. Op eenvoudige wijze, veilig en snel kopen en verkopen binnen een vertrouwde omgeving. Door het lokale karakter worden risico's op (internet)-oplichting tot een minimum beperkt.

Op Koopplein Lelystad kunnen alleen particulieren en ondernemers uit de gemeente Lelystad adverteren. Voor particulieren is adverteren op Koopplein.nl helemaal gratis. Zij kunnen heel eenvoudig rubrieksadvertenties op www.koopplein.nl/lelystad aanmaken en koopjes van anderen volgen.

Koopplein.nl is er van en voor de inwoners van een voor hen bekend gebied. Veelal geldt hier de regel 'ons kent ons'. Door de relatief kleine onderlinge afstanden is een afspraak voor een bezichtiging snel gemaakt. Wat je ziet is wat je krijgt. Pas als de koper overtuigd is van 'zijn koop', zal hij de overeengekomen prijs direct voldoen. Beide partijen zijn op deze manier verzekerd van een correct afgesloten deal zonder risico's. Omdat de koop en verkoop plaats vindt in je eigen regio, heb je ook geen gedoe met verzenden. Heel mooi is ook dat dit initiatief het afval vermindert en daarmee goed is voor het milieu.

Monique zal hard gaan werken aan de uitbreiding van Koopplein Lelystad. Meer informatie vindt u op www.koopplein.nl/lelystad.

Contactgegevens:

Koopplein Lelystad