Kostenvriendelijke trillingsmeter

Persbericht geplaatst door KeesVeltman op 22-06-2012
Kostenvriendelijke trillingsmeter

Solinas Benelux levert de TPI Smart Vibration Meter. De trillingsmeter analyseert en interpreteert machines en lagers met problemen. De TPI Smart Trillingsmeter is optioneel verkrijgbaar met magneetmontage. Heeft een kleurendisplay met BDU-, acceleratie en snelheidswaarden. Ook de alarmwaarden worden in verschillende kleuren weergegeven. De trillingsmeter heeft een eenvoudige en snelle 1-knops bediening en 3 jaar garantie. De robuuste industriƫle behuizing is IP67. De trillingsmeter van TPI is voorzien van ingebouwde bandfilters voor het vaststellen van onbalans, verkeerde uitlijning of speling. Deze kostenvriendelijke trillingsmeter van TPI wordt exclusief geleverd door Solinas Benelux, Tel.: 0031(0)297 522552, www.Solinas.nl.

Solinas Benelux BV heeft TPI exclusief op de kop weten te tikken omdat het een kwalitatief sterke productlijn is met tevens een uitbreiding van ons bestaande producten- en dienstepakket met vele handinstrumenten. TPI realiseert voor Solinas Benelux BV een noodzakelijke en sterke link tussen de instrumentatie en de Lubrication Engineers voor de smeerdiensten.

Met TPI zijn wij in staat een verleden op te bouwen van de vele machines voor een Kostenbesparend Pro-Active onderhoudsbeleid.