Persbericht geplaatst door Buyers United op 04-07-2011

Amsterdam, 4 juli 2011

Lancering collectief Inkoopplatform voor MKB

Per 1 juli a.s. breidt inkoopadviesbureau Buyers United B.V. haar dienstverlening uit met het nieuwe collectieve inkoopplatform WinWinDeals.nl.

Betere inkoopcondities, geen lidmaatschapkosten!

WinWinDeals.nl zijn collectieve inkoopafspraken uitonderhandeld voor ondernemers, office managers en inkoopprofessionals in het MKB, die op zoek zijn naar betere inkoopcondities en betrouwbare A-merken leveranciers voor de meest voorkomende producten of diensten die zij inkopen. De leveranciers waaronder Staples, Bos Incasso, VCK travel, Kendall Mason, VB Telecom, Trianel, Icova en Scholten Awater bieden kortingen als gevolg van bundeling inkoopvolumes en daling van de marketing en verkoopkosten. In ruil daarvoor kunnen deze leveranciers u een scherper prijsbeleid aanbieden.

WinWindeals rekent geen lidmaatschapkosten en ondernemers kunnen eenvoudig en snel profiteren van bedongen inkoopcondities, door zich aan te melden via de website www.WinWindeals.nl.

Zorgvuldige selectie leveranciers

De keuze van leveranciers wordt gebaseerd op een aantal criteria waarvan kwaliteit, service, duurzaamheid en prijs de belangrijkste zijn. De inkoopprofessionals van Buyers United beschikken over jarenlange inkoopexpertise. Hierdoor beschikken zij over sterk ontwikkelde commerciƫle,juridischeen onderhandelingsvaardigheden. Daarnaast kennen zij de verschillende leveranciers- en productmarkten door en door. Regelmatig worden de bedongen inkoopcondities gebenchmarkt en nieuwe marktontwikkelingen nauwlettend in de gaten gehouden.

Over Buyers United
Buyers United is een inkoopadviesbureau gevestigd in Amsterdam. Onze inkoopprofessionals helpen klanten bij het optimaliseren van de inkoop. Daarbij zijn onze analyses en adviezen steeds gericht op het blijvend verlagen van uw bedrijfskosten door het verhogen van de efficiency: beter samenwerken, beter communiceren, betere inkoopcondities, betere contracten en betere risicobeheersing. U kunt bij ons terecht voor Inkoopadvies, interim en vast inkooppersoneel en collectieve inkoopdiensten.

Voor meer informatie:

Chris Schwencke, Senior Consultant