Leukewebwinkels.nl handig verzamelportal

Persbericht geplaatst door Leukewebwinkels op 20-09-2011
Leukewebwinkels.nl handig verzamelportal

Leuke webwinkels genoeg, maar waar vind je ze, hoe onderscheidend zijn ze, en… zijn ze echt leuk? Op deze vragen geeft www.leukewebwinkels.nl, een gloednieuw verzamelportal, de antwoorden die je nergens anders kunt vinden.

Initiatiefneemster Miranda Meijer kwam op het ondernemende idee voor de nuttige site nadat zij zich realiseerde dat er weliswaar steeds meer webwinkels bijkomen, maar dat het tegelijkertijd steeds moeilijker wordt om te worden gevonden. Haar verzamelportal biedt niet alleen een handig gerubriceerd overzicht van webwinkels, maar voorziet bezoekers ook van informatie over hoe je een webwinkel kunt beginnen en wat daar allemaal bij komt kijken. Onderneemster Meijer voegt bovendien zelfgeschreven reviews toe van webwinkels waar bezoekers van haar site een kijkje kunnen nemen. In de rubriek ‘winacties’ kunnen webwinkeliers een artikel aanbieden dat bezoekers kunnen winnen door te reageren op de reviews. Wie de leukste reactie schrijft krijgt het artikel cadeau.

Leukewebwinkels.nl steunt samen met deelnemende webwinkels een goed doel: de door Marijke Zaalberg opgerichte Stichting naar School in Haïti. Deze stichting helpt scholen op te zetten in dit door de aardbeving van januari 2010 zwaar getroffen land.

Voor nadere informatie kunt u terecht bij Miranda Meijer,

Gsm: 06 129 104 73