Lijbrandt glasvezel

Persbericht geplaatst door ShopADSL.nl Bv op 13-05-2011
Lijbrandt glasvezel

ShopADSL.nl start met verkoop Lijbrandt glasvezel

ShopADSL.nlis vandaag gestart met de verkoop van glasvezel abonnementen van Lijbrandt. Lijbrandt biedt 4 abonnementen met een heldere prijsstructuur.

1. Lijbrandt Glasvezel Compleet 25
  2. Lijbrandt Glasvezel Compleet 50
  3. Lijbrandt Glasvezel Compleet 100
  4. Lijbrandt Duo Internet 50 en TV
  5. Lijbrandt Glasvezel Internet 50

Als welkomstactie ontvangen bestellers van Lijbrandt via ShopADSL.nl momenteel een MP3 zonnebril.

Over Lijbrandt

De beste en snelste kwaliteit internet en interactieve TV via een razendsnelle glasvezelverbinding direct bij u in de woning; dat is waar Lijbrandt voor staat! Beschikbaarheid van Lijbrandt wordt gestaag uitgebreid. Doe de postcodecheck om beschikbaarheid van supersnel glasvezel op uw adres te controleren. Lijbrandt, dat werkt! Nu en in de toekomst. Internet, bellen, tv en radio. Glasvezel is er nu en in de toekomst klaar voor

Over ShopADSL.nl

ShopADSL.nl is een onafhankelijke online ADSL shop en voert het meest complete aanbod van Nederland. ShopADSL.nl is dealer van onder andere Online, Telfort, Tele2, XS4ALL, Scarlet, Ziggo, Vodafone, Digitenne, KPN, Concepts ICT, Lijbrandten CanalDigitaal. ShopADSL.nl bezit een QShops Keurmerk.Kijk voor meer informatie en of overige acties op http://www.ShopADSL.nl